30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
از بازخوردت متشکرم

از بازخوردت متشکرم

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
498

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از بازخوردت متشکرم

انتشارات آریانا قلم منتشر کرد :
ما در دنیایی پر از بازخورد زندگی می‌کنیم. بازخوردهایی که می‌گیریم گاهی به دردمان می‌خورند و گاهی هم نه. گاهی بازخوردهایی می‌گیریم که با شنیدنشان دستپاچه یا تحقیر می‌شویم یا برعکس به خودمان افتخار می‌کنیم.
موضوع اینجاست که احساسمان نسبت به بازخورد دیگران هر چیزی که باشد باید قبول کنیم نمی‌توان با نادیده‌گرفتن نظرهای آنها در حصار امنمان پنهان شویم. از طرفی پذیرفتن بازخورد دیگران به این معنا نیست که هر آنچه دربارۀ ما می‌گویند را قبول کنیم. بلکه به این معناست که چطور واکنش مناسبی به بازخورد دیگران نشان دهیم و چطور از آنها برای بهبود رفتار و روابطمان استفاده کنیم.
کتاب «از بازخوردت متشکرم» به این موضوع می‌پردازد که وقتی قرار است بازخوردی بگیریم باید با چه چالش‌های مهمی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم __فرقی نمی‌کند آن بازخورد خوب باشد یا بد، درست باشد یا غلط، همراه با شوخی باشد، از سر دلسوزی باشد یا از سر سنگدلی.
این کتاب قرار نیست از پیشرفت تعریف وتمجید کند یا صحبت‌هایی انگیزشی ارائه کند که شما را برای پذیرفتن اشتباهاتتان تشویق می‌کند. هدف اصلی کتاب این است که نشان دهد چرا دریافت بازخورد دشوار است. همچنین، نویسندگان کتاب چارچوب و ابزارهایی ارائه می‌کند که به کمک آنها می‌توان در مقابل بازخوردها رفتاری منطقی داشت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب معجزه‌گر خاموش را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی