30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
امتیاز خودش به دست میآید

امتیاز خودش به دست میآید

(0)
نویسنده:

2,290,000ریال

1,832,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
107

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب امتیاز خودش به دست میآید

انتشارات میلکان منتشر کرد:
هیچ‌وقت چیزی با این مضمون نمی‌نویسم که مسیر موفقیت زنجیره‌‌ای از تجربیات مثبت یا سرورآمیز است، که اگر تمام کارها را درست انجام بدهید، همه‌چیز درست می‌شود. خیلی وقت‌ها این‌طور نیست؛ بارهاوبارها دچار شکست‌های فاجعه‌بار می‌شوید. این بخشی از پیگیری و دستیابی به اهداف بلندپروازانه است. همچنین یکی از درس‌های عمیقی است که در دوره‌ی کاری‌ام آموخته‌ام، این‌که حتی وقتی سازمانی پر از افراد مستعد دارید هم پیروزی همیشه در اختیارتان نیست. پیروزی چیزی مثل جیوه است: گذرا و گریزان، چیزی نیست که بتوانید، حتی در بهترین شرایط، آن‌‌را فرا بخوانید. مسیر پیروزی‌تان، تقریباً همیشه، از جایی می‌گذرد که به آن «شکست» می‌گویند. هیچ تضمین و فرمول نهایی‌ای برای موفقیت وجود ندارد.
بااین‌حال، رهبر مصمم و کاردان درک می‌کند که راهکارهای متعددی برای افزایش احتمال موفقیت وجود دارد و همه‌چیز به همین خلاصه می‌شود: تلاش هوشمندانه و بی‌وقفه برای یافتن راه‌حل‌هایی که احتمال موفقیت‌تان را در محیط رقابتی افزایش دهند. وقتی این‌طور عمل کنید، امتیاز خودش به دست می‌آید. (از متن کتاب)
بیل والش شخصیت برجسته‌ای در تاریخ لیگ ملی فوتبال امریکایی است. رهبریِ پیشرفته‌ی او فورتی‌ناینرهای سانفرانسیسکو را دگرگون کرد و از بدترین باشگاه ورزشی مجموعه‌ای افسانه‌ای ساخت. والش در طول این مسیر شیوه‌ی معمول بازی‌کردن فوتبال امریکایی را هم به‌کلی تغییر داد. او به ما آموخت که چه اداره‌ی باشگاه فوتبال در میان باشد، چه شرکت‌های برتر تجاری و چه ابزارفروشی‌ای با دوازده کارمند، پیش‌نیازهای رهبریِ موفق یکی هستند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی