چهار پیمان

چهار پیمان (لیوسا)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
73

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چهار پیمان

انتشارات لیوسا منتشر کرد:
«هر کاری که ما در این دنیا انجام می‌دهیم، در واقع بر اساس قرارداد یا عهدی است که با یکدیگر، خدا، زندگی و خودمان بسته‌ایم. »

جمله‌ای که در بالا خواندید اساسی‌ترین باور دون میگوئل روئیز در کتاب چهار پیمان است. او در این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که با ایجاد کمی تغییر، می‌توانیم در زندگی تجربه‌های جدیدی داشته باشیم، تجربه‌هایی که زندگی ما را پر از رهایی، شادی و عشق حقیقی کنند.


درباره‌ی کتاب چهار پیمان اثر دون میگوئل روئیز
کتاب چهار پیمان نوشته‌ی دون میپوئل روئیز است، عنوان فرعی این کتاب خرد سرخپوستان تولتک است که در آن نویسنده، به عنوان یکی از آخرین نوادگان این قوم، آموزه‌های نیاکانش را به خوانندگان آموزش می‌دهد. تاریخ‌شناسان تولتک‌ها را دسته‌ای از انسان‌ها می‌دانند که میلیون‌ها سال پیش در جنوب مکزیک زندگی می‌کرده‌اند. اما دون میگوئل روئیز، نویسنده‌کتاب در مقدمه‌ی کتاب‌ توضیح می‌دهد که تولتک‌ها در واقع دسته‌ای از هنرمندان و دانشمندان بوده‌اند که برای کشف و حفظ معرفت معنوی و آیین‌های باستانی کنارهم جمع شدند و نسبت خاصی با یکدیگر نداشتند.

تولتک‌ها به دو دسته‌ی شاگرد و استاد تقسیم می‌شدند و بومیان دیگر محل زیستن آن‌ها را «جایی که انسان به خدا تبدیل می‌شود» می‌نامیدند. با حمله اروپاییان به آمریکای شمالی و مرکزی، استادان تولتک مجبور شدند برای حفظ خرد باستانی خود از آموزش و انتشار دانش بپرهیزند.

کمتر از پنجاه سال پیش یکی از نوادگان تولتک‌ها، دون میگوئل روئیز، این نیاز را احساس کرد تا برای به آرامش رسیدن بشر، آموزه‌های نیاکانش را در اختیار مردم بگذارد.

مروری بر فصل‌های کتاب چهار پیمان
‌کتاب چهار پیمان در پنج فصل نوشته شده است.
فصل اول: اهلی شدن و رویای کره‌ی زمین
فصل دوم: پیش درآمدی بر رویایی جدید
فصل سوم: هیچ چیز را به خود نگیرید
فصل چهارم: همواره تا جایی که می‌توانید تلاش کنید
فصل پنجم: راه تولتک‌ها به سوی آزادی، شکستن پیمان‌های قدیمی

چرا باید کتاب چهار پیمان را خواند؟
خودشناسی و پیدا کردن راهی برای زندگی بهتر و تبدیل شدن به انسانی بهتر دغدغه‌ی مشترک همه‌ی انسان‌ها است. دغدغه‌ای که از بهانه‌ی نوشتن کتاب‌ها و مقالات زیادی شده است. این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب‌هایی که درباره‌ی زندگی بهتر نوشته شده است، می‌تواند مسیر زندگی بسیاری را هموارتر کند.

کتاب چهار پیمان در دسته‌ی کتاب‌های راه و رسم زندگی قرار دارد.

کتاب چهار پیمان مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 112 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید.

کتاب چهار پیمان حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع راه و رسم زندگی را بخوانند مفید خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی سی بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی