من انتخاب می کنم احترام بگذارم

(0)

600,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب من انتخاب می کنم احترام بگذارم

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
در این داستان که با ادبیات کودکان است، می‌بینیم که چگونه احترام به دست می‌آید. ما همچنین مشاهده می‌کنیم که چگونه می‌توانیم به افراد، مکان‌ها و اشیا احترام بگذاریم.
کودک از طریق تصاویر رنگارنگ و مطالب کوتاه و مفید، مکانیسم‌های مقابله با احساسات بزرگی مانند خشم را می‌آموزد.
آیا کودک می‌تواند از چند مثال در مورد نحوه احترام گذاشتن استفاده کند؟ این کتاب سناریوهای مشخصی در مورد اینکه احترام چگونه به نظر می‌رسد را ارائه می‌دهد.
«من انتخاب می‌کنم احترام بگذارم» داستانی است که یادگیری عاطفی اجتماعی (SEL) را در ذهن دارد. این کتاب توسط معلمان و درمانگران در سراسر جهان مورد تحسین قرارگرفته است.
جعبه‌ابزار معلم و درمانگر: من انتخاب می‌کنم مجموعه‌ای قدرتمند است که برای توانمندسازی کودکان خردسال برای آگاهی از احساسات بزرگ تهیه‌شده است.
مجموعه کتاب جدیدی که به همراه معلمان و درمانگران تهیه‌شده است تا به کودکان کمک کند تا با طیف وسیعی از احساسات کنار بیایند و به آن‌ها بیاموزند که واقعاً قدرت انتخاب اعمال و واکنش‌های خود رادارند.
« من انتخاب می‌کنم احترام بگذارم » یکی از دروس مهارت‌های زندگی «آداب و احساسات و هیجان اجتماعی» است و در کنار مشاوران و والدین تهیه‌شده است تا به‌عنوان منبعی در برنامه درسی عاطفی اجتماعی مورداستفاده قرار گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی