30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عمومی
گم گشته در اندیشه

گم گشته در اندیشه

(0)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,760,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
77

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گم گشته در اندیشه

انتشارات نیماژ منتشر کرد :
آنچه در «گم‌گشته در اندیشه» انتظارتان را می‌کشد:
چیزی درون ما وجود دارد که یادگیری را برای خودش می‌خواهد، حتی اگه جرقه‌ی اهداف آن کوچک‌تر باشد. اما احتمال استفاده از ریاضیات یا علوم یا ادبیات با هدف پول، نمره، عشق یا قتل، زندگی متفکرانه را تعریف نمی‌کند. خواندن، محاسبه یا یادگیری با روحیه‌ای متفکر، امری حیاتی و مهم است. تمرکز بر این موضوعات ضروری نیست. آدمی می‌تواند درحین فعالیت‌های مختلف یاد بگیرد و از یادگیری لذت ببرد. آیا لازم است به انگیزه‌ای که ما را هدایت می‌کند و روحیه‌ی متفکر، به چشم چیزی بیشتر از موضوعات معمول نگاه کنیم؟ شاید بهتر است بگوییم عشق به یادگیری می‌تواند در هر فعالیتی، از جمله کارهای روزانه، تماشای مسابقات ورزشی، بیرون بردن زباله و خواندن اخبار زرد وجود داشته باشد، به شرط آنکه به صورت متفکرانه انجام شود و فرد از یادگیری لذت ببرد.

درباره‌ی نویسنده:
زینا هیتز معلم کالج سنت جان و نویسنده کتاب گم گشته در اندیشه است. او قبل از تدریس فلسفه در دانشگاه مک گیل، دانشگاه آبرن و UMBC در کالج سنت جان، دانشگاه کمبریج، دانشگاه شیکاگو و پرینستون تحصیل کرد. او سه سال زندگی و کار را در حواری خانه مدونا گذراند و در برنامه های زندان و سایر دانشجویان غیر سنتی تدریس کرده است.

برشی از کتاب:
سنت آگوستین، نظریه‌پرداز و فیلسوف، درباره‌ی گریز شخص خردمند در حریم خصوصی و عبور از امر زودگذر به امر پاینده و دائمی می‌نویسد:

«پس وقتی می‌کوشیم علقل باشیم، چه می‌کنیم؟ آیا با تمام قوا تلاش نمی‌کنیم روحمان را جمع کنیم، جای پایمان را محکم کنیم تا دیگر به کالاهای خصوصی وابسته نباشیم که مقید به امور زودگذر است، در عوض، وابستگی به زمان‌ها و مکان‌‌ها را کنار بزنیم و آنچه را که همیشه یکسان است درک کنیم؟»

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی