30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
زندگی صد ساله لنی و مارگو

زندگی صد ساله لنی و مارگو

(0)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
133

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی صد ساله لنی و مارگو

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
لنی پترسون هفده ساله در بخش بیماران صعب العلاج بیمارستان پرینسس رویال گلاسکو روزهای خود را می گذراند با اینکه به لنی گفته اند امیدی به بهبودش نیست این دختر نوجوان هنوز کارهای زیادی دارد. او پس از پیوستن به کلاس هنر و کاردستی ،بیمارستان با مارگو، زنی تحسین برانگیز ملاقات می کند؛ شورشی هشتادوسه ساله پیژامه بنفش پوشی که لنی را متحول می کند طوری که هرگز تصورش را هم نمی کرد.
با شکوفاشدن دوستی لنی و مارگو دنیایی از داستان های ناگفته به روی این دو همراه نامحتمل اما شدنی که روی هم صد سال زندگی کرده اند گشوده می شود. گرچه روزهای آن ها به شماره افتاده است، هر دو مصمم اند ردی از خود در این جهان به یادگار بگذارند. به کمک پرستار دوست داشتنی لنی و پدر آرتور کشیش کلیسای بیمارستان لنی و مارگو به فکر خلق صد نقاشی می افتند تا داستان های یک قرن زندگی شان را به نمایش بگذارند - داستان هایی از عشق و شکست، شجاعت و ،مهربانی محبت غیر منتظره و شادی ناب.
گرچه پایان نزدیک است زندگی هنوز برای این زنان فراموش نشدنی تمام نشده است. زندگی صدساله لنی و مارگو با داستانی پرنشاط و تلخ و شیرین غم انگیز و در عین حال امیدبخش بهای زندگی را به ما گوشزد می کند. بهای میراثی که به انتخاب خود به جای می گذاریم تأثیری که حتی پس از مرگ بر زندگی دیگران داریم و معجزهٔ دوستی که فراتر از زمان است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی