اضافی
تخفیف

%10

اضافی

(0)
نویسنده:

3,800,000ریال

3,420,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
148

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اضافی

انتشارات مهر اندیش منتشر کرد:
دربارۀ کتاب

روابط و اتفاقاتی که پیرامون خانوادۀ سلطنتی انگلیس در چند سال اخیر رخ داده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ورود زنی آمریکایی و رنگین‌پوست به‌عنوانِ عروس ملکه الیزابت دوم به این خانواده باعث شد که جمعیت بسیاری در سراسر دنیا بیشتر از قبل به وقایع مربوط به این خانواده و سنت‌های قدیمی آن‌ها توجه کنند. شاهزاده هَری و مِگان مارکل به شخصیت‌هایی شناخته‌شده در سراسر جهان تبدیل شدند و اتفاقاتی که زندگی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد و درنهایت باعث مهاجرت این خانواده به آمریکا شد، به موضوعی جذاب برای بسیاری از مردم تبدیل شد. این اتفاقات تا پیش‌ازاین تنها از سوی رسانه‌ها روایت شده بود، اما شاهزاده هَری در این کتاب که حالا به پرفروش‌ترین کتاب شرح‌حال و خاطرات تبدیل شده، تمام اتفاقات را پس از مرگ مادرش تا امروز به رشته تحریر درآورده و پرده از رفتارهای تکان‌دهنده رسانه‌های بریتانیا و خانوادۀ سلطنتی این کشور برداشته است.

دربارۀ نویسنده

شاهزاده هَری دومین پسرِ پادشاه چارلز سوم است که در سپتامبر 2022 و پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم به تخت سلطنت نشست. او چالش‌های بسیاری را مانند مرگ دایانا، مادرش، در سن بسیار کم و همچنین حضور در دو جنگ عراق و افغانستان به‌عنوانِ نیروی نظامی بریتانیا پشت سر گذاشته است. درگیری هَری با رسانه‌ها سابقه‌ای طولانی دارد و یکی از انگیزه‌های اصلی او برای نگارش این شرح‌حال بوده است. این شاهزادۀ انگلیسی در حال حاضر به همراه همسر و دو فرزندش ساکن آمریکا است.

دربارهٔ مترجم

مژده لاریجانی در رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شده و در کنار کارش به‌عنوانِ مترجم ورزشی، علاقه‌اش به خانوادۀ سلطنتی انگلیس را نیز دنبال کرده است. او به همراه یکی از دوستانش مدیریت صفحه‌ای در اینستاگرام را بر عهده دارد که در چند سال اخیر اخبار مربوط به مِگان مارکل، همسر شاهزاده هَری و کِیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام، را پوشش داده است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی