زندگی ‌ای که می توانی نجات دهی

(0)
نویسنده:

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
299

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی ‌ای که می توانی نجات دهی

انتشارات کرکدن منتشر کرد :
زندگی ای که می توانی نجات دهی نخستین بار در سال 2009 منتشر شد.
درپی استقبال فزاینده مخاطبان از کتاب و ایده محوری آن، سازمانی به همین نام تأسیس شد که مردم را تشویق می کرد با کمک به خیریه ها و سازمانهای غیر انتفاعی ای که تحقیقات مستقل آنها را تأیید کرده اند، بیشترین کار خیر ممکن را به انجام برسانند. در دهمین سالگرد انتشار کتاب، ویراست جدید و به روز شده ای از آن منتشر شد که ترجمه آن پیش روی شماست. سینگر تک تک ما را دعوت می کند از خودمان بپرسیم: آیا حاضریم برای پایان بخشیدن به فقر کاری کنیم؟
او حکایتهای اخلاقی، استدلالهای فلسفی و آمارهای خشک و نامنعطف را هنرمندانه به هم می بافد، موانع اصلی روان شناختی اخلاقی و عقیدتی موجود بر سر راه شکل گیری فرهنگ جهانی نیکوکاری را صادقانه با ما در میان می گذارد و بیان می کند که ما شهروندان چگونه می توانیم به وظیفه خود در توانمندسازی فقرای جهان عمل کنیم.
این کتاب کوچک قانع کننده و گیرا قصد دارد به دو پرسش دشوار پاسخ دهد مردم کشورهای ثروتمند چرا باید برای مبارزه با فقر جهانی پول بدهند و هرکدام چقدر باید بدهند .... سینگر از خوانندگانش نمیخواهد بین زهد و لذت جویی یکی را انتخاب کنند بلکه راه حل میانه ای پیشنهاد میکند که برای همگان منطقی و ارزشمند است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی