30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
ظرف های وجودتان را پر کنید

ظرف های وجودتان را پر کنید

(0)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ظرف های وجودتان را پر کنید

انتشارات نقش و نگار منتشر کرد:
در هـر فصـل، 10 بخـش کوتـاه و شـیرین داریـد که فعالیـت‌هــای روزانـه و درواقــع تمـرین‌هــای شماســت. هـر کــدام از ایـن بخــش‌هــای جزئی، صرفًا به یک ایده یا موضوع می‌پردازد؛ موضوعی کـه یکـی از عوامـل پرکننده‌ی ظرف مدنظر است و سپس، آزمایش و تمرین روزانـه ارائه مـی‌شـود. برخـی از این تمرین‌ها فعالیت‌های یکباره هستند یا شامل گزینه‌هایی است کـه باید به آن‌ها فکر کنید. بقیه‌ی تمرین‌ها شامل نکته‌هایی است که باید آن‌ها را شـروع کنید و بعد به‌صورت تدریجی در آن‌ها دقیق شوید.

ظرف‎های زندگی خوب چارچوبی ساده و محسوس را در اختیار شما قرار می‎دهد. این چارچوب، شهودی و مستقیم است و به‌آسانی به خاطر سپرده می‎شود. احتمالاً بعد از آشنایی با این ابزار و کار با آن‌ها، به جایی برسید که در مقاطع مختلف از خود بپرسید: در حال حاضر کدام ظرف به پر کردن نیاز دارد؟ این عالی است. همین سؤال ساده به شما قدرت زیادی می‎بخشد و به‌صورت آنی مشخص می‎کند که انرژی‌تان را باید کجا خالی کنید تا بهترین لحظات، بهترین روز و به‌تدریج بهترین زندگی را برای خود بسازید.

با این‌حال، می‎خواهم تا حد ممکن این چارچوب را ساده‌تر کنم که نه‌تنها آن را به‌خوبی یاد بگیرید، بلکه آن چیزی را که فراگرفته‌اید در عمل پیاده کنید و فوراً کار خود را شروع کنید. در این فصل، مراحل آماده‌سازی برای استفاده از ظرف‎های زندگی خوب ارائه می‎شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی