30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عرفان
راهنمای فلسفه و فیلم راتلج

راهنمای فلسفه و فیلم راتلج (1)

(0)

3,650,000ریال

3,285,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
248

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای فلسفه و فیلم راتلج

انتشارات سینا منتشر کرد :
راهنمای فلسفه و فیلم راتلج نخستین کتاب جامعی است که به کندوکاو مضامین ، موضوعات اندیشمندان و مسائل اساسی فلسفه و فیلم می پردازد این راهنما مشتمل بر شصت بخش است که به قلم محققان بین المللی نگاشته شده و در چهار کتاب منتشر می شود.
// مسائل و مفاهیم //
// مؤلف ها و روندها //
// گونه ها و دیگر انواع //
// فیلم به سان فلسفه //

مجلد نخست بخش جامعی است که مفاهیم کلیدی فلسفه و فیلم دقیق می شود و فصلهایی دربارهٔ بازیگری ،سانسور همدلی، تصویرگری ،اخلاق ،گونه ،تفسیر روایتگری، تماشاگری و سبک دارد. مجلد دوم مؤلفها و محققان فیلم و نظریه های اساسی را در بر می گیرد. مجلد سوم به گونه هایی مانند ،مستند سینمای تجربی وحشت کمدی و تراژدی می پردازد و مجلد آخر فصل هایی در باب کارگردانان برجسته ای چون تارکوفسکی برگمن و ترنس ملک و فیلم های بخصوصی نظیر گاتاکا و یادگار را شامل می شود. خواندن راهنمای فلسفه و فیلم راتلج بر هر آنکس که به فلسفه ،فیلم زیبایی شناسی و فیلم و مطالعات سینما تعلق خاطر دارد واجب است.
پیزلی لیوینگستن، استاد فلسفه در لینگان هنگ کنگ است. او مؤلف هنر و قصد یک مطالعه فلسفی و ویراستار به همراه بریس (گات آفرینش :هنر جستارهای تازه در زیبایی شناسی فلسفی است. کارل ،پلنتینگا استاد مطالعات فیلم گروه علوم و هنرهای ارتباطی در دانشگاه کالوین آمریکا است او مؤلف بلاغت و بازنمایی در فیلم غیرداستانی و ویراستار به همراه گرگ اسمیث) مناظر پرشور:
فیلم شناخت و هیجان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی