ماجراهای تن تن (14)(معبد خورشید)(رحلی)

(0)
نویسنده:

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
158

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماجراهای تن تن

انتشارات چشمه منتشر کرد:
دوپونت و دوپونط:
خدا نکند سروکارتان به این دو پلیس دست و پا چلفتی بیفتد که کارشان فقط خراب کاری است و بس. برای شناسایی آن ها کافی است به جهت سبیل هایشان نگاه کنید؛
یکی بالا، یکی پایین. این دو هرگز از کلاه و عصایشان جدا نمی شوند و عاشق پوشیدن لباس های مبدل هستند.
تن تن:
خبرنگار است و کنجکاو، جوان است و شیفته ی ماجراجویی.
قد متوسطی دارد، با موهای کاکل دار، بلوز آبی و شلوار کرم ساق کوتاه. او یک قهرمان تمام عیار است و تاب بی عدالتی را ندارد. دوست همه ی آدم های خوب است و دشمن همه ی آدم های بد.
میلو:
مثل برف سفید است و از نژاد فاکس تریر. یار وفادار تن تن که مثل سایه همه جا او را دنبال می کند. شجاع است و باهوش. جان ارباب خود را چندین بار نجات داده از هیچ چیز نمی ترسد جز عنکبوت.
کاپیتان هادوک:
یار گرمابه و گلستان تن تن، ناخدای باتجربه، بداخلاق و عصبی مزاج، اما خوش قلب و مهربان. او برای برقراری عدالت با تن تن همراه می شود و خودش را به آب و آتش می زند. مراقب باشید روی اعصاب کاپیتان پیر راه نروید و اگر رفتید گوش هایتان را بگیرید.
پروفسور تورنسل:
نام کوچکش تریفون است، یعنی لطیف. تورنسل هم همان گل آفتابگردان است. این گل آفتابگردان لطیف دانشمندی است که گویی در زمین سیر نمی کند. غیر از حواس پرتی ذاتی اش ناشنوایی هم مزید بر علت است. حرف های هیچکس را درست نمی شنود، اما خودش معتقد است که گوش هایش کمی سنگین است. همیشه پالتو و کلاه سبز می پوشد و هرگز از چترش جدا نمی شود.
زورینو:
مخفف زورو به معنای روباه، سرخ پوستی است از نژاد کشوا و در پیوند مستقیم با تمدن اینکا. این نوجوان فقیر پرتقال فروش، مانند چانگ، راهنمای تن تن می شود و دوستی عمیقی میان شان شکل می گیرد. زورینو در طول قصه با لباس محلی پرویی ظاهر می شود؛ چولویی بر سر و پانچو پشمی بر تن.
خورشید می میرد:
در ادامه ی کتاب هفت گوی بلورین و در پی ربوده شدن عجیب پروفسور تورنسل، تن تن، میلو و کاپیتان هادوک به پرو سفر می کنند تا رد پروفسور را بیابند. آن ها در این سفر پُرفراز و نشیب به معبدی مخفی می رسند و سر از مراسم پنهانی اینکاها در می آورند.
مکان و زمان:
مکان داستان: پرو
این بار تن تن و دوستان به آمریکای جنوبی سفر می کنند، به کشور پرو.
زمان: سال 1948
درباره ی نویسنده:
ژرژ رمی، مشهور به هرژه، متولد 1907 در بلژیک است. مدرسه را تمام نکرد و عضو گروه پیشاهنگی شد. اولین طرح هایش در ماهنامه ی پیشاهنگی چاپ شد. بعد همکاری اش را با مجله ی قرن بیستم شروع کرد و از همین جا شخصیت خبرنگار کنجکاو و ماجراجو و سگ باوفایش شکل گرفت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی