پرفروغ ها (2 جلدی)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
773

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرفروغ ها

انتشارات ثالث منتشر کرد:
اِلنور کاتِن (1985 ـ ) نویسنده و فیلمنامه نویس نیوزیلندی متولد کاناداست. پرفروغ ها دومین رمان این نویسنده در 2013 برندۀ جایزۀ بوکر شد. این کتاب حجیم ترین رمان، و النور کاتن جوان ترین نویسنده برنده جایزه بوکر است. این رمان چنان حیرت انگیز است که داوران جایزه بوکر را ناچار کرد برای اولین بار به نویسنده ای بیست وهشت ساله این جایزه معتبر را اهدا کنند. این رمان در همان سال برندۀ جایزۀ ادبی گاوِرنر جنرال کانادا نیز شد. پس از کسب این افتخارات، دانشگاه وِلینگتون دکترای افتخاری ادبیات را به کاتن اعطا کرد.

پرفروغ ها یکی از نمونه های روایت در قرن نوزدهم است که در آن، همه اجزا و عناصر داستان متناسب با آن قرن شکل گرفته اند اما با فرمی متفاوت. کاتن خطوط داستانی متعدد را استادانه در فضای رمان جاری می کند و تعلیق و کِشش را به شکلی جذاب و منحصر به فرد تا انتهای داستان پیش می برد.

شبی توفانی در 1866، کشتی مودی به نیوزیلند می رسد. دوران «تب طلا» است. مودی کاملاً اتفاقی خود را در میان دوازده مردی می بیند که مخفیانه دور هم جمع شده اند و مشغول مشاجره اند و درباره مجموعه ای از اتفاقات اسرارآمیز سخن می گویند؛ اتفاقاتی که به سختی قابل توضیح اند: مردی ثروتمند ناپدید شده؛ زنی بدنام اقدام به خودکشی کرده و یک انبار عظیمِ طلا در خانه یک مست بدشانس پیدا شده است. مودی به میانِ شبکه پیچیده ای از طالع ها و سرنوشت ها کشیده می شود که مانند آسمانِ شب زیبا و رازآلود و شگفت انگیز است.

پرفروغ ها خواننده را به قرن نوزدهم می برد و در جهانی پر از کشتی ها و دریانوردان، بانک ها و بانکداران، طالع های رازآمیز و طالع بینان، و تب طلا، که همه جا را فراگرفته، غرق می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی