30بوک
کتاب درسی
درسی دانشگاهی
علوم سیاسی
وقتی چین بر جهان حکم میراند

وقتی چین بر جهان حکم میراند

(0)
نویسنده:

5,800,000ریال

5,220,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
217

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب وقتی چین بر جهان حکم میراند

انتشارات اختران منتشر کرد:
گزارشی جذاب و تحسین برانگیز میچیکو کاکوتانی نیویورک تایمز کتابی جذاب با نثری اثرگذار مملو از آینده نگری و مطالب برانگیزاننده فرید زکریا برنامه ی تلویزیونی CNN GPS
غرب امیدوار است که ثروت جهانی سازی و ادغام شدن در سیاست جهانی چین را به غولی سر به راه بدل کند اما در نظر نویسنده کتاب این امید تو همی بیش نیست چین بر اثر گذر زمان غربی تر نمی شود بلکه غرب و کل جهان چینی تر خواهد شد. اکونومیست تشریح تکان دهنده و قاطع آینده ای در سیطره ی چین احتمالی که بسیاری تازه به صرافت آن افتاده اند. کتابی دانشورانه با گمان پردازی هایی برانگیزاننده و اغلب نامنتظر درباره ی یکی از مهم ترین مسائلی که جهان امروز با آن مواجه است؛ مسائلی که شتاب به وقوع پیوستنشان را حتی نویسنده ی این کتاب نیز نمی توانست پیش بینی کند نیویورک تایمز بوک ریویو کاملاً محتمل است که بر آمدن چین تحول تعیین کننده در زمینه ی اقتصادی و ژئوپلتیک در زمانه ما باشد و مارتین ژاک از معدود نویسندگانی است که تحلیلی روشنگرانه و عمیق از چنین تحولی به دست داده است.
نایل فرگوسن نویسنده ی کتاب بر آمدن پول تاریخ مالی جهان تحلیلی مسحورکننده و تفکر برانگیز در مورد مسائل جهان... شرح بی نظیری از تاریخ و اقتصاد همراه با پیگیری ژرف اندیشانه و ماهرانه ی جریان های حاکم بر واشنگتن پست جهان.
این کتاب مهم عمیق مملو از درک تاریخی و واقع اندیشی صرفاً مربوط به چین نیست کتابی است درباره قرن بیست و یکم که در آن قدرت اندیشه ها و مفروضات آتلانتیک شمالی دیگر شکل دهنده جهان نیست به گمان من این کتاب بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
اریک ها بسبام نویسنده ی کتاب عصر نهایتها بی نهایت گیرا مملو از پیش بینی هایی جسورانه و در عین حال موجه... کتابی که به سبب عمق و آینده نگری اش به یاد خواهد ماند.
گاردین
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی