سرقت ادبی

(0)

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
98

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرقت ادبی

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
جیکوب فینچ بونر سابقاً رمان نویس جوان خوش آتیه ای بوده که اولین کتابش محترمانه به چاپ رسیده است. امروز مدرس درجه سه مقطع کارشناسی هنرهای زیباست و در تلاش است آنچه را از احترامش باقی مانده حفظ کند. او سالهاست ناکام مانده و هیچ چیز درخوری ننوشته است؛ چه برسد به اثری که از او چاپ شود.
وقتی ایوان پارکر، متکبرترین دانشجویش اعلام می کند که هیچ نیازی به کمک جیک ندارد، چون موفقیت طرح کتاب در دست انجامش قطعی است، جیک آماده می شود تا این رجزخوانی را همچون خودشیفتگی معمول فردی آماتور نادیده بگیرد، اما بعد... طرح ایوان را می شنود.
چیک به سیر نزولی حرف های خود باز می گردد و خودش را برای انتشار پردرخشش اولین رمان ایوان پارکر آماده می کند، اما چنین اتفاقی هرگز نمی افتد. او وقتی متوجه می شود که دانشجوی سابقش مرده است- احتمالاً بی آنکه هرگز کتابش را تکمیل کرده باشد- همان کاری را می کند که هر نویسنده محترمی با داستانی مانند آن می کرد. داستانی که بدون شک لازم است روایت شود.
در سال های کوتاه پیش رو تمام پیش بینی های ایوان پارکر به حقیقت می پیوندد، اما نویسنده ای که از این جریان لذت می برد جیک است. او ثروتمند، مشهور و تحسین شده است و کتابش را مردم سراسر دنیا خوانده اند، اما در بحبوحه زندگی جدید و باشکوهش ایمیلی به دستش می رسد، اولین شلیک حملاتی وحشتناک از سوی فردی ناشناس در آن آمده: «تو دزدی.»
جیک در تلاش برای شناخت حریفش و پنهان کردن واقعیت از خوانندگان و ناشرانش. شروع به تحقیق درباره دانشجوی درگذشته اش می کند تا اطلاعات بیشتری از او به دست آورد و آنچه کشف می کند هم او را به وحشت می اندازد و هم باعث شگفتی اش می شود. ایوان پارکر که بود و چگونه ایده رمان «بدون شک» موفق خود را به دست آورد؟ پشت این طرح واقعاً چه ماجرایی نهفته است و چه کسی آن را از دیگری دزدیده است؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی