قوی سیاه

(0)

3,100,000ریال

2,790,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
186

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قوی سیاه

انتشارات ستاک منتشر کرد:
پروفسور نسیم نیکولاس طالب نویسنده، دانشور و تحلیل گر ریسک لبنانی - آمریکایی ست که آثارش حول مسائل تصادفی عدم قطعیت ها و احتمالات می چرخد نسیم طالب را با «قوی سیاه اش می شناسند و از قضا قوی سیاه خودش نیز همین کتاب «قوی سیاه» است. قوی سیاهی که در این کتاب از آن نام می بریم پیشامد نامحتملی است که سه ویژگی اساسی دارد: پیش بینی ناپذیر است تاثیر بسزایی دارد و پس از وقوع آن را کمتر تصادفی و بیش از آن چه در واقع بود پیش بینی پذیر می پنداریم موفقیت شگفت آور گوگل واقعۀ یازدهم سپتامبر همه گیری ویروس کرونا پدیدۀ ترامپ و تغییر و تحولات اقتصادی و غافلگیری های بازار بورس هر کدام یک قوی سیاه بودند از نظر نسیم نیکولاس طالب قوهای سیاه از ظهور ادیان گرفته تا وقایع زندگی شخصی آدم ها تقریبا تمام دنیای ما را در برگرفته اند.
طالب سال هاست این موضوع را مطالعه کرده است که چه طور خودمان را با این فکر فریب می دهیم که بیش از حد تصورمان می دانیم چه طور فکرمان را درگیر موضوعات بی ربط و بی اهمیت می کنیم در حالی که پیشامدهای بزرگ همواره ما را غافلگیر می کنند و دنیای مان را شکل می دهند و حالا نسیم طالب در این کتاب مکاشفه آمیز از تمام چیزهایی می گوید که می دانیم نمی دانیم او ترفندهای ساده و شگفت انگیزی برای مقابله با قوهای سیاه و بهره مند شدن از آنها به ما یاد می دهد.
«قوی سیاه» نگاه شما را به جهان تغییر می دهد طالب نویسنده ای شوخ طبع و با ذکاوت است که داستان های عجیب و پاسخ های فراوانی در آستین دارد از علوم شناختی تا دنیای تجارت و تئوری احتمالات این کتاب برجسته خود یک «قوی سیاه» است.
کتاب قوی سیاه بلافاصله پس از چاپ به مدت 63 هفته در فهرست کتاب های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت
این کتاب بخشی از مجموعه چهار جلدی مقالات فلسفی نسیم طالب در مورد عدم قطعیت است. پیش از این کتاب «جمهوری حروف از همین مجموعه توسط نشر ستاک منتشر شده است.
نسیم طالب، ما خوانندگان کتاب را به چالش می کشد تا مثل خودش در خالی کردن باد متخصصان قلابی نترس باشیم. پیتر برنشتاین نویسنده کتاب علیه خدایان» با موضوع مدیریت ریسک
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی