نه به افکار سمی

(0)

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
38

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نه به افکار سمی

انتشارات خزه منتشر کرد:
ساند را اینگرمن در کتاب نه به افکار سمّی یک نکته ی مهم اما فراموش شده را به یاد ما می آورد: احساسات منفی می توانند به اندازه ی سموم واقعی برای سلامتی ما مضر باشند و باعث افسردگی بیماری و فرسودگی شوند. او در این کتاب، به شیوه ی کیمیاگران عهد ،باستان راهکارهایی برای پردازش افکار و احساسات منفی و تبدیل سرب سنگین روح به طلای سبک ارائه می دهد
اینگرمن یک مربی معنوی سرشناس است که در کارگاه های بین المللی اش شمنیسم شفا و برعکس کردن روند آلودگی محیط زیست را تدریس می کند او به دلیل پل زدن میان روش های باستانی شفا و درمانهای مدرن برای رفع نیازهای زمانه، به شهرتی جهانی رسیده است.
کتابی روشنگر و مفید با نوشتههای دقیق و معنادار پر از نکته و مثال و تمرین... کتابی درجه یک که قدرت عشق و ذهن آگاه را نشان می دهد.
سایت آمازون
(کار ساند را همیشه سرشار از عشق است خواندن این کتاب اساساً برای همه ضروری است. فقط کافی است دنیایی را تصور کنید که در آن همه از افکار و انرژی روانی خود آگاهی دارند...)
سایت گودریدز
(این کتابی است که همیشه به آن رجوع میکنم واقعاً اعتقاد دارم که زندگی من را به سمت بهتر شدن تغییر داد مجموعه ای است از دانش و تمرین هایی که آرام آرام در زندگی ام تنیدم یکی از روش هایش به من یاد داد که چطور واکنش هایم را کنترل کنم افکارم را زیر نظر بگیرم و به این فکر کنم که دارم انرژی ام را به سمت چه کسی می فرستم ساندرا این کتاب را طوری نوشته که مختصر و مفید و قابل فهم باشد و احساس شادی درونی برای خواننده به ارمغان بیاورد.)
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی