رهبری سینگولاریتی

(0)
نویسنده:

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهبری سینگولاریتی

انتشارات ادیبان روز منتشر کرد:
رهبری سینگولاریتی نمونه کامل و بی نقص را توصیف نمی‌کند، بلکه یک الگوی ممکن برای مدیران اجرایی است تا برای خواسته‌های جدید دیجیتالی شدن آماده شوند. نمی‌توان بیش از حد بر فردیت شخصیت‌ها تأکید کرد و مدیران اجرایی به ابزار برنده و ویژگی‌های فردی نیاز دارند.
دیجیتالی شدن فرصت‌های متعددی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند، ارزش‌های جدید برای مشتری و همچنین برای ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات ایجاد می‌کند.
کتاب رهبری سینگولاریتی اولین ترجمه کتابی با عنوان سینگولاریتی در ایران است که به شیوه‌ای جذاب به بررسی یکی از ابعاد قابل‌توجه آن یعنی "سبک رهبری مناسب در عصر سینگولاریتی" پرداخته است.
این کتاب به شیوه‌ای کاربردی به ارائه مفاهیم عملیاتی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌پردازد که بیشتر نقش "تسهیل‌کنندگی در شکل‌گیری عصر سینگولاریتی" دارند.
مخاطبین کتاب رهبری سینگولاریتی:
این کتاب برای تمامی علاقه‌مندان فعال حوزه کسب‌وکارهای نوین، کارآفرینان، منتورها، سرمایه‌گذاران خطرپذیر وتمامی علاقه‌مندان حوزه‌های جدید علوم مناسب است.
همچنین این کتاب می‌تواند راهنمای عملیاتی برای علاقه‌مندان بوده و برای سازمان‌ها و مؤسسات، بخصوص آن‌هایی که با فناوری و نوآوری سروکار دارند مناسب است.
علاوه‌براین، کتاب رهبری سینگولاریتی برای تمامی مهندسین، مدیران عالی و متخصصان مشتاق به مفاهیم نوین مفید بوده و برای کسانی که خواهان تکمیل شناخت خود از استراتژی‌های نوین کسب‌وکار هستند مثمرثمر است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی