حکایت خط لوله

(1)
نویسنده:

890,000ریال

801,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
209

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حکایت خط لوله

انتشارات ارسطو منتشر کرد:
ارزش یک خط لوله برابر با هزار فیش حقوقی است؟
ما در مرفه ترین اقتصاد دهه های گذشته زندگی می کنیم با این ،وجود میلیون ها نفر هنوز با فیش حقوقی زندگی می کنند، ساعت های طولانی کار کرده به امید آنکه پایان ماه حقوق داشته باشند. چرا؟ چون طرح و برنامه اشتباهی را در پیش گرفته اند آنها به تله زمان در ازای پول افتاده اند. شما این را خوب درک می کنید، یک روز کار در ازای یک روز حقوق یک ماه کار در ازای یک ماه حقوق آشنا به نظر نمی رسد؟
خواه شما ظرف شور باشید و ده هزار دلار حقوق بگیرید یا دکتر باشید با حقوق صد هزار دلار هنوز یک واحد از وقت خود را با یک واحد پول معاوضه می کنید شما هنوز با فیش حقوقی زندگی می کنید در مورد امنیت شغلی " اگر بخاطر بیکار شدن ، بیماری ، آسیب یا بازنشستگی نتوانید کار کنید، حقوقتان قطع میشود!
امنیت شغلی کجاست ؟
چطور از تله زمان در ازای پول فرار می کنید؟ با ساخت خط لوله درآمد انفعالی تکرار شونده با درآمد انفعالی شما یکبار کار می کنید و بارها و بارها حقوق دریافت می کنید به همین دلیل است که یک خط لوله ارزشی برابر با هزار فیش حقوقی دارد خطوط لوله روز به روز سال به سال سود تولید می کنند چه شما آنجا در حال کار باشید چه نباشید حالا این امنیت امنیت مالی واقعی
است.
حکایت خط لوله به شما یاد می دهد چگونه خط لوله ای بسازید که بتوانید در آمد امروزتان را به سرعت افزایش داده و فردا از زندگی لذت ببرید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    من این کتاب یکسال پیش خوندم و به خیلیا معرفی کردم، چه محتوای کتاب چه ترجمه عالی بود. خودم عاشق کلیپش بودم ولی کتابش خیلی کاملتر و واضح تر تفاوت درامدهارو میگه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی