فارسی هفتم مزینانی

(0)

2,200,000ریال

1,650,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فارسی هفتم مزینانی

انتشارات تک رقمی ها منتشر کرد:
فارسی از جمله دروس مورد علاقه بسیاری از دانش آموان است و نکات مهم مرتبط با این درس را به آسانی یاد می‌گیرند. در حقیقت درس فارسی نکاتی بسیار ساده و قابل فهم دارد و به شکلی که به نظر می‌رسد سخت و پیچیده نیست؛ بسیاری از دانش آموزان در فهم قواعد درس فارسی مشکل دارند. در پایه‌ی هفتم که درس فارسی به مراتب سخت‌تر می‌شود، بهتر است تا دانش آموزان تنها به مطالعه‌ی کتاب درسی بسنده نکرده و از ابزار آموزشی کمک کننده همچون کتاب‌های کمک آموزشی نیز استفاده کنند. کتاب فارسی هفتم نشر مزینانی یک کتاب کمک درسی بسیار عالی است که مطالعه‌ی آن می‌تواند باعث تسلط هر چه بیشتر دانش آموزان به مطالب این درس شیرین شود.
این کتاب به شکل هم زمان بر آموزش و تمرین تمرکز می‌کند و مطالعه‌ی آن به دانش آموز کمک می‌کند تا هم نکات بسیار مهم مرتبط با املا و واژگان معانی اشعار و عبارات و کلمات درک مطالب، دستور زبان فارسی و… را بیاموزند و هم با حل تمرین و نمونه سوالات متنوعی که با تکیه بر قواعد کتاب درسی طرح شده‌اند، مطلب و نکات مهم را بهتر یاد بگیرند و در نهایت درس فارسی برای آن‌ها به یکی از دروس بسیار راحت تبدیل شود.
مطالب کتاب فارسی هفتم، بر پایه‌ی مهم‌ترین کتاب درسی طرح شده‌اند و در حقیقت مطلبی خارج از چارچوب کتاب درسی در این کتاب ذکر نشده است؛ مهم‌ترین نکات آموزشی مرتبط با هر یک از فصول کتاب درسی به طور یکجا در این کتاب ذکر شده‌اند و به این ترتیب دانش آموزان پایه‌ی هفتم با تهیه‌ی این کتاب، مشکلی در نکته برداری از کتاب درسی نخواهند داشت.
زبان کتاب کاملا ساده و قابل فهم می‌باشد که این باعث شده تا مطالعه‌ی کتاب راحت‌تر شود و دانش آموزان در یادگیری و به ذهن سپردن مفاهیم بهتر عمل کنند.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی