فارسی چهارم مزینانی

(0)

2,000,000ریال

1,500,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
9

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فارسی چهارم مزینانی

انتشارات تک رقمی ها منتشر کرد:
فارسی از دروسی است که بسیاری از دانش آموزان به آن علاقمند هستند و در یادگیری این درس به نسبت سایر دروس بهتر عمل می‌‌کنند. با توجه به درک مطالب و تسلط بر مفاهیم در این درس بسیار مهم است، بهتر است که دانش آموزان در کنار کتاب درسی از یک کتاب کمکی نیز استفاده کنند تا مفاهیم و قواعد مهم را به شکلی آسان‌تر بیاموزند. در دوره‌ی چهارم دبستان مفاهیم درس فارسی به مراتب سخت‌تر و تخصصی‌تر از سایر پایه‌های تحصیلی خواهند بود. کتاب فارسی چهارم دبستان نشر مزینانی از جمله کتب کمک درسی است که می‌تواند به دانش آموزان در یادگیری قواعد درس فارسی چهارم دبستان، درک مطالب و مفاهیم این درس یادگیری واژگان و تقویت املا و همچنین تسلط بر نکات مهم در رابطه با دانش زبانی فارسی کمک کند.
در این کتاب می‌توانید علاوه بر مطالعه‌ی نکات آموزشی به حل سوالات و تمرین‌های متنوعی که در هر بخش قرار گرفته بپردازید به این ترتیب می‌توانید هم با مطالعه‌ی نکات مهم و هم از طریق حل تمرینات و نمونه سوالات قید شده در کتاب فارسی چهارم دبستان تسلط بیشتری بر مفاهیم درس فارسی پیدا کنید و مهم‌ترین نکات را به شکل کاملا اصولی یاد بگیرید.
به طور کلی مطالب این کتاب در دو بخش مختلف قرار می‌گیرند؛ نکات مهم در قسمت درسنامه ذکر شده‌اند و با ذکر چندین نمونه سوال در هر بخش، مطالب تکمیل می‌شوند‌. در قسمت ابتدایی هر یک از فصل‌های کتاب فارسی چهارم دبستان نشر مزینانی بخشی تحت عنوان ایستگاه آموزشی قرار گرفته است که مهم‌ترین نکته‌های مرتبط با درس فارسی پایه‌ی چهارم به شکل خلاصه و با بیانی صریح و قابل فهم در این قسمت ذکر شده‌اند.
زبان کتاب رسمی است اما هیچ مشکلی در فهم مطالب وجود نخواهد داشت و دانش آموزان می‌توانند به راحتی نکات را به ذهن بسپارند و برای حل تمرینات کتاب استفاده کنند. این کتاب برای تمرین بهترین گزینه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی