خرده عادت ها

(1)
نویسنده:

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
76

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خرده عادت ها

انتشارات فراهنر منتشر کرد :
رفتار انسان دائماً در حال تغییر است؛ از وضعیتی به وضعیت دیگر لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه اما این کتاب درباره چیزی است که تغییر نمی.کند این کتاب درباره اساس و بنیان رفتار انسانی است. اصولی ماندگار که سالهای سال میتوانید به آنها تکیه کنید. نقطه نظراتی که می توانید با آنها یک کسب وکار خانواده و یک زندگی بسازید.
اگرچه این تنها راه برای ایجاد عادتهای بهتر نیست اما این کتاب بهترین راهی که من میشناسم را ارائه می دهد؛ راهی که بدون در نظر گرفتن اینکه از کجا شروع کنید یا چه چیزی را تغییر دهید پرثمر خواهد بود راهبردهایی که در این کتاب پوشش داده شده برای همه کسانی که به دنبال یک سیستم گام به گام برای پیشرفت هستند مناسب خواهد بود خواه اهداف شما روی سلامتی پول بهره وری روابط اجتماعی یا همه موارد متمرکز باشد تا زمانی که موضوع بر سر رفتار انسانی باشد این کتاب راهنمای شما خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 3بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مجتبی شکوری راد
    • پاسخ به نظر

    این کتاب و البته این ترجمه از کتاب که انتشارات فراهنر منتشر کرده معرکه اس و بی نظیره. آفرین به حسین قلی زاده مترجم خوب که من لذت بردم از ادبیات شفاف و صریحی که بکار برده و نسبت به سایر ترجمه ها جلوتر افتاده و امیدوارم بیشتر دیده بشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی