30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
آموزش، نقد و نظریه
گفت وگوی بی پرده با افراد تاثیر گذارجهان

گفت وگوی بی پرده با افراد تاثیر گذارجهان

(0)
نویسنده:

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
33

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گفت وگوی بی پرده با افراد تاثیر گذارجهان

انتشارات بهار سبز منتشر کرد :
هیچ محصول یا پروژه ای موفق نخواهد شد مگر اینکه مشتری قلباً آن را بپسندد. اول با قلب سپس با منطق و عقل این نکته یکی از اسرار ، موفقیت من بود.
انسان با داشتن رؤیاهای بزرگ چیزی از دست نمی دهد. تا زمانی که اهل تلاش باشید، شکست نمی خورید مهم تلاش شماست لذا کوتاه نیایید دست از تلاش برندارید و از هر فرصتی استفاده کنید و هر پدیده جدیدی را امتحان کنید رابطه بین پول و عشق نکته مهمی است کسی که پول دارد اما عاشق نیست گویی از منشأ خود جدا شده است. قدرت خیلی سریع انسان را فاسد می کند بر این باورم که مردم باید کاملا هوشیار باشند و اصول اخلاقی قوی داشته باشند تا از فساد در امان باشند.
والت دیسنی هرگز تحولی را که می توانید در زندگی ایجاد کنید دست کم نگیرید به این نکته فکر کنید که می خواهید چه میراثی از خودتان باقی بگذارید عنصر اصلی معجزه خودِ ما هستیم و خود ما هستیم که عامل معجزه در زندگی می شویم باور کنید که میتوانید معجزه بیافرینید.
هرگز تواناییها و قابلیتهای خودتان را دست کم نگیرید
مهاتما گاندی ممکن است دیگران را به زور به اطاعت مجبور کنید اما هرگز نمی توانید اندیشه ها و افکار دیگران را با زور تغییر دهید.
فقط در صورتی که بتوانید هویت الهی خودتان را درک کنید می توانید متوجه هویت الهی دیگران نیز بشوید همین امر کافی است تا بدانید که با دیگران چگونه برخورد کنید.
آلبرت انیشتین ما باید ثبات و استواری را در درون خود جست وجو کنیم، نه در بیرون تفکری که ثبات و آرامش را در بیرون جست وجو می کرد تفکری قدیمی و مربوط به دورانی است که هنوز راه های دیگر را نشناخته بودیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی