نسخه هایی برای خواب

(0)
نویسنده:

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
36

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نسخه هایی برای خواب

انتشارات بهارسبز منتشر کرد :
عده ای اعتقاد دارند خواب پدیدهای فریب آمیز و فرار است و بیش از آن که منبع آرامش و تجدیدنیرو ،باشد منشأ استرس و اضطراب است. به نظر عده ای دیگر خواب مهارتی است که هرگز نمی توانند به طور کامل بر آن تسلط یابند و تمام عمر خوابهایشان بد و نامطلوب است عده ای دیگر خواب را مهارتی میدانند که به ناگهان و بدون هیچ توضیحی غیب شده است. کجا رفت؟
ما برای بقا همان طور که به خوردن نوشیدن و نفس کشیدن نیاز داریم به خواب نیز محتاجیم اگر خواب را از ما بگیرند، می میریم شاید کمی زمان ببرد اما خوابیدن درست به اندازه ی تمام این موارد غذا آب و اکسیژن فرایندی ضروری و زندگی بخش است. اگر خواب نباشد در نهایت بدنهایمان آغاز به اضمحلال می کنند.
پس چرا پدیده ای که باید این قدر ،طبیعی غریزی و خودکار باشد گاه میتواند این قدر سخت و دشوار شود؟
خوابیدن رویدادی نیست که بر ما رخ دهد بیشتر فرایند خواب در واقع رها کردن بیرون آمدن از خود و آموزش بدن در مورد تشخیص و شناسایی نشانه هایی است که به بدن بگوید چه زمانی باید چه کاری انجام دهد تصمیم گیریهایی که خواب شما را شکل می دهند با دراز کشیدن شما آغاز نمی شود بلکه با لحظه ای آغاز می شود که صبح چشمهایتان را از هم باز می کنید بیشتر کسانی که با مساله ی خواب دست به گریبانند خودشان می دانند خواب چقدر برای سلامتیشان مهم و ضروری است نیازی نیست کسی این را به آنها بگوید چیزی که آنها نیاز دارند این است که بیاموزند زندگی روزانه شان را باید چطور سپری کنند تا آماده ی خواب خوب شبانگاهی باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی