30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
عملگرایی برند از قصد تا اقدام

عملگرایی برند از قصد تا اقدام

(0)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
34

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام

انتشارات ادیبان روز منتشر کرد:
کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام یکی از مهم ترین و جدیدترین آثار فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی جهان و کریستین سرکار است که می تواند راهنمای مناسبی برای همه فعالان اقتصادی باشد تا بر نیکنامی خود، سازمان و برندهایشان بیافزاید و حس خوبی در انسان ها به وجود آورند.
کتاب عملگرایی برند به موضوعات، روشها و راه کارهای تحقق و عملی کردن وعده های برند در امور اجتماعی و معنوی می پردازد که به نوعی در راستای بازاریابی نسل 5 که خود توجه ویژه به انسانیت و بشریت است، می باشد.
این کتاب می تواند موجی جدید از فعالیت ها را در سازمان های گوناگون به وجود آورد که نتیجه آن برند دوستی و برندپذیری بیشتر است. نیکنامی و ماندگاری برندهاف تنها به امور و فعالیت های اقتصادی محدود نمی شود بلکه در خدمات غیراقتصادی و فعالیت هایی همچون توجه به محیط زیست، سلامت مردم، آرامش و آسایش انسان ها و رفاه عمومی و اجتماعی نیز میپردازد.
تعریف عملگرایی برند
عملگرایی برند در ساده ترین تعریف به معنای " تعهد برند برای تحقق اهداف احتماعی و فراتر از اهداف اقتصادی" است. توجه و تأکید کتاب عمل گرایی بند حساس کردن صاحبان، رهبران و مدیران کسب و کارها به مسئولیت پذیری اجتماعی و توجه به عوامل معنوی و بشردوستانه است که سرانجام باعث اعتبار، مقبولیت و محبوبیت بیشتر بندها و سازمان ها می شود.
عمل گرایی برند نوعی فراخوان برای بیداری اجتماعی و برندسازی معنوی است که می تواند جایگاه مطلوبی در دل و ذهن مخاطبان گوناگون از جمله ذینفعان، مشتریان و غیرمشتریان به وجود آورد.
عمل گرایی برند، معرف پای بندی و اقدام واقعی به قول ها و وعده های ارزشی، اخلاقی، اجتماعی و انسانی است که باعث احترام، اعتبار، پذیرش و منزلت برندها و سازمان ها می شود و می تواند آثار معنوی و مادی فراوانی خلق کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی