سام وو نترسو (3)(از تاریکی نمی ترسد)

(0)

1,850,000ریال

1,480,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سام وو نترسو

انتشارات افق منتشر کرد:
شما هم تصور می‌کنید با کتاب خواندن نمی‌شود شجاع و نترس شد؟
وقتی کودکی می‌خواهد برای اولین بار به مدرسه برود، برای او کتابی می‌خوانیم تا با فعالیت‌ها و مکان‌های مختلف در مدرسه آشنا شود.
وقتی قرار است کودکی صاحب یک خواهر یا برادر شود، برای او کتابی می‌خوانیم تا برای پذیرش عضو جدید خانواده آماده شود.
وقتی محل زندگی کودکی تغییر می‌کند یا والدین او از هم جدا می‌شوند برای او کتابی را می‌خوانیم تا بتواند با موقعیت تازه کنار بیاید.
حالا، اگر بخواهیم فرزندمان را شجاع و نترس تربیت کنیم تا او با اعتمادبه‌نفس برای رویارویی با ماجراها و مسئله‌های روزانه‌اش مشتاق باشد و خطر کند، بهتر است فهرستی از کتاب‌ها درباره‌ی شجاعت، جرئت‌ورزی و عزت‌نفس داشته باشیم و با هم بخوانیم.
مجموعه‌ی سام وو نترسو نوشته‌ی کیتی و کوین سانگ داستان‌هایی درباره‌ی پسری چینی‌آمریکایی است که به کودکان نشان می‌دهد شجاعت نترسیدن نیست و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا خطر کنند و با ترس‌هایشان مواجه شوند.
ماجراهای سام وو عجیب‌وغریب نیستند. اتفاق‌هایی هستند که در زندگی بیشتر کودکان دبستانی می‌افتند و ممکن است باعث دلهره و نگرانی آن‌ها شوند. از شب‌مانی در خارج از خانه تا سفر با هواپیما یا ترس از تاریکی. شما می‌توانید این داستان‌ها را با هم بخوانید، درباره‌ی زمان‌هایی که در زندگی‌تان ترسیده‌اید، صحبت کنید و به فرزندتان یاد بدهید که چگونه می‌تواند هر موقعیت و هیجانی را کنترل کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی