در جستجوی کلینگزور

(0)
نویسنده:

3,500,000ریال

3,150,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
373

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در جستجوی کلینگزور

انتشارات نون منتشر کرد:
خورخه ولیی نویسنده مکزیکی در رمان پرفروش خود، در جست و جوی کلینگزور، ما را از موسسه مطالعات پیشرفته به قلب آلمان هیتلری میبرد جایی که مرز بین حقایق و دروغ ها مشخص نیست این داستان هیجان انگیز جالب معمایی دلفریب و گیرا ارتباط بین علم و ماهیت انسان را کاوش میکند و به این موضوع می پردازد که چگونه اینها دنیا را در دوران پس از جنگ جهانی دوم شکل دادند.
در سال 1940 از فرانسیس بیکن فیزیکدان جوان و درخشان آمریکایی دعوت میشود که به موسسه پرآوازه پرینستون پیشرفته ترین مکان در دنیا برای پژوهشهای فیزیک بپیوندد اما مجموعه ای از بی احتیاطیهای شخصی او را مجبور میکند که تکلیفی متفاوت و شرورانه تر را بپذیرد یافتن کلینگزور ، مشاور ارشد هیتلر در کارهای علمی رایش سوم از جمله در رقابت برای خلق اولین بمب اتمی.
رمان در جست وجوی کلینگزور روایتی است از ترور نافرجام هیتلر ،وقایع جنگ جهانی و دانشمندی که گفته میشد دست راست هیتلر در پروژه های علمی و اتمی بوده است. شبحی به نام کلینگزور.
خورخه ولیی نویسنده محقق و دیپلماتی است که در سال 1968 در مکزیک به دنیا آمد و دارای لیسانس حقوق و فوق لیسانس ادبیات مکزیکی است. او نویسنده نه رمان و مجموعه و عضو فرهنگی سابق و مدیر موسسه فرهنگ مکزیکی در پاریس است او در حال حاضر مدیر جشنواره بین المللی سروانتینو است
خورخه ولپی یکی از ستارگان ادبیات اسپانیایی عصر معاصر است.»
کارلوس فوئنتس
در جست و جوی کلینگزور سفر ادبی منحصر به فردی است به دنیای علم، با درون مایه تریلر جاسوسی الن لا یتمن ترکیب موفقیت آمیز علم با تاریخ سیاست و ادبیات برای شکل دادن به آنچه ما به عنوان فرهنگ توصیف می کنیم.»
فرذوشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی