30بوک
کتاب عمومی
هنر
عمومی
قدردان باش و رنگ آمیزی كن

قدردان باش و رنگ آمیزی كن (خشتی)

(0)
نویسنده:

1,290,000ریال

1,161,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدردان باش و رنگ آمیزی كن

انتشارات ویژه نشر منتشر کرد:
کار، بچه ها ،روابط قبض ها، ترافیک و.... همه ی ما را هر روز با تنش مواجه می کند با شتاب روزافزون تکنولوژی این تنش در تمام دقایق روز به دنبال ماست. بعضی از روزها، شما فقط نیاز به یافتن راهی برای رهایی از تنش هستید. راهی ساده برای رهایی از استرس رنگ آمیزی است که از هر دو سمت مغز استفاده می کند و به طور طبیعی توجه شما را روی چیزی کاملا متفاوت متمرکز می کند این منحرف کردن ذهن و جسم و احساس از تنش های بی وقفه می تواند نیرویی تازه به شما ببخشد.
بی تنش باش و رنگ آمیزی کُن کتابی است برای رنگ آمیزی هدایت شده برای بزرگسالانی که به ستوه آمده اند. این کتاب پنجاه الگوی رنگ آمیزی کاهش دهنده تنشی را ارائه می کند تا بتوانید در پایان هر روز ذهنتان را استراحت دهید. بی تنش باش و رنگ آمیزی کُن راهی عالی برای دور شدن از تنش زندگی روزانه رنگ آمیزی کردن و آرام شدن است!
لیسی ماکلو فوق لیسانس و دارای بورد تخصصی هنردرمانی یک هنردرمان حرفه ای او تجربه کار با نوجوانان خانواده ها و بزرگسالان را در محیط های بهداشت روانی همچون مراکز مشاوره خانواده دارد آنجلا پورتر در ولز زندگی میکند و یک هنرمند خود آموخته است که از طبیعت و به ویژه صدف و فسیل های دیگر الهام می گیرد وی با قلم های طراحی تخصصی ،آبرنگ مرکب مدادرنگی و رنگ ها و قلم های متالیک کار می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی