شادترین کودکان دنیا

(0)

2,150,000ریال

1,935,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
53

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شادترین کودکان دنیا

انتشارات هونار منتشر کرد:
کشف اسرار والدین هلندی
پدران و مادرانی که شادترین کودکان دنیا را تربیت می کنند!
پدر و مادرهای مضطرب! برایتان مژده ای داریم؛ آرام باشید! جایی را تصور کنید که بچه ها بدون مراقبت بازی می کنند، تکلیف انجام نمی دهند، «فعالیتهای» برنامه ریزی شده زیادی ندارند و... با وجود همه این ها رتبه اول دنیا در شادی و تحصیل را از آن خود می کنند. این محل یک رؤیا نیست؛ کشور هلند است!
رینا می اکاستا و میشل هچسن- که به ترتیب امریکایی و انگلیسی هستند و هر دو با مردانی هلندی ازدواج کرده اند و بچه هایشان را در هلند بزرگ می کنند- از رازهایی پرده بر می دارند که بچه های هلندی را اینقدر شاد و متعادل کرده است. آیا مرخصی گرفتن های پدرها برای کمک به مادرها مؤثر است؟ یا خوردن شکلات برای صبحانه؟ یا عادت هر روزه دوچرخه سواری به هر جایی؟ این راز هر چه باشد، تمام خانواده های هلندی از مزایایش بهره مند می شوند؛ از نوزادان (که ۱۵ ساعت در روز می خوابند) تا والدین (که از تعادلی بین کار و زندگی برخوردارند که اکثر امریکایی ها آن را فقط در رؤیا می بینند).
همانطور که کاستا و هچسن از همسایه های هلندی شان درس می گیرند، این موضوع روشن می شود گاهی بهترین کاری که می توانیم به عنوان پدر یا مادر انجام بدهیم... کمتر انجام دادن است!
یونیسف، ۲۰۱۳

«صریح و دقیق.. این اثر یکی از برانگیزنده ترین کتاب های بچه داری است که در سال گذشته اتفاقی به دستمان رسید.»
- ساندی تایمز –

رینا می اکاستا نویسنده ای اهل کالیفرنیاست که اکنون با همسر و دو پسر خردسالش در هلند زندگی می کند. او بنیان گذار وبلاگ بچه داری موفق کشف سرزمین هلند است. میشل هچسن که اصالتاً اهل انگلستان است، یک مترجم برجسته ادبیات هلند است. او نیز به همراه همسر و دو فرزندش در هلند زندگی می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی