جویندگان صدف

(0)

3,600,000ریال

3,240,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
56

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جویندگان صدف

انتشارات نقش جهان منتشر کرد:
رزاموند پیلچر (2019-1924) نویسنده ی شهیر بریتانیایی از سال 1949 تا زمان بازنشستگی اش در سال 2000، بیش از 60 میلیون نسخه از رمان هایش در سراسر جهان به فروش رفت - تنها 10 میلیون نسخه از «جویندگان صدف»؛ رمانی که در سال 1988 به مدت پنجاه هفته ی متوالی شماره ی نخست پرفروش های نیویورک تایمز بود، به بیش از چهل زبان ترجمه شد و ترجمه ی آلمانی آن به فهرست صد کتاب برتر خوانندگان آلمانی راه یافت؛ هم چنین در فهرست پنجاه کتاب معاصر مهمی که هر زن باید بخواند، قرار گرفت.
رزاموند پیلچر بیش از بیست رمان نوشت که مهم ترین آن ها «سپتامبر»، «انقلاب زمستانی»، «آویشن کوهی وحشی» و «بازگشت به خانه» است. از پیلچر به عنوان نویسنده ای پیشرو یاد می شود؛ او نخستین کسی بود که حماسه های خانوادگی را گسترش داد، دست به آفرینش خانه هایی پر رمزوراز، دروغ های خانوادگی و فضاسازی های زیبا زد و چهره ی داستان های عاشقانه را تغییر داد؛ به گفته ی فلیسیتی برایان در گاردین، پیلچر ژانر عاشقانه را به جایگاه بالاتری در جهان رساند.
جویندگان صدف یک کلاسیک عاشقانه است که بیش از سه دهه قلب میلیون ها خواننده در سراسر جهان را به تسخیر درآورده است. این رمان حماسی و خانوادگی در بریتانیا اتفاق می افتد؛ از سواحل زیبای کورن وال گرفته تا لندن شلوغ و فضای دنج کاتس ولدز. «جویندگان صدف» تلفیقی از روایت یک خانواده و احساسات و دل شکستگی هایی است که آن ها را سه نسل کنار هم نگه داشته است. رمان پر از شخصیت هایی است که درست مانند آدم های دوروبر ما هستند: مادران و دختران، همسران و عاشقان. اتفاقات این خانواده روی یک زن فراموش نشدنی به نام پنه لوپه متمرکز است و این عشق، شجاعت، احساسات و ارزش های او است که مسیر زندگی دیگر شخصیت ها را تعیین می کند. نمادِ واحد در همه ی فصل ها یک نقاشی رنگ روغن با عنوان « جویندگان صدف» است؛ نقاشی یی که برای پنه لوپه نماد و سمبل پیوند نسل ها است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی