ملال

(0)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
425

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ملال

انتشارات کرگدن منتشر کرد :
کتاب حاضر ترجمه ی بخشی از کتاب مفاهیم بنیادین مابعدالطبیعه: جهان، تناهی، تنهایی است. مطالب کتاب به «بیدارکردن یک حال‌مندی بنیادین در فلسفه‌ورزی ما» معطوف است و ملال همان حال‌مندی بنیادینی است که باید بیدار شود. به نظر هایدگر، طرح پرسش از جهان، تناهی و تنهایی بدون طرح مسئله ی ملال و به طریق اولی، ملال عمیق، ممکن نیست.
اینها نیز پرسش‌هایی دلبخواهی نیستند، بلکه دقیقاً در حال‌مندی بنیادین ملال عمیق آشکار می‌شوند و در همین حال‌مندی وحدت می‌یابند. طرح بحث ملال برای پرداختن به این پرسش‌ها است که ضرورت می‌یابد.
هایدگر در این بررسی، نه انسان را از متن فرهنگ و تاریخش بیرون می‌کشد و منفصل از هر پیشینه‌ای می‌کاود، و نه او را از فردیت و یگانگی‌اش جدا می‌کند تا برایش نسخه‌ای کلی و همگانی بپیچد. درواقع، هایدگر خصم این هر دو روش است. بدین‌سان، متن دستورالعملی برای رهایی از ملال در اختیار مخاطب نمی‌گذارد، بلکه شهامت او را برای رویارویی با عمیق‌ترین شکل ملال می‌طلبد. کتاب علاوه بر اینکه فراخوانی است به خود، به آزاد کردن انسانیت در انسان، سویه ی دیگری هم دارد، و آن روش هایدگر است در بررسی ملال. پیش رفتن با تأملات هایدگر در حکم شریک شدن در تجربه ی فلسفه‌ورزی او است. بررسی هایدگر از این حیث خواندنی است که امکان تماشا و درک فلسفه‌ورزی فیلسوفی بزرگ را برای مخاطب فراهم می‌آورد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی