صدای زندگی

(0)

1,450,000ریال

1,305,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
50

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صدای زندگی

انتشارات ایهام منتشر کرد:
پس از استقبال چشمگیر از رمان‌های دکتر گلسرن بودایجی اوغلو در ترکیه و ایران، حالا دیگر او نامی آشنا در حوزه‌ی رمان‌هایی است که پایه‌ی آن‌ها روانپزشکی و روانشناسی است. داستان‌هایی که همگی بر اساس واقعیت هستند و بیشتر از هرچیز، واقعیت‌های زندگی ما انسان‌ها را نشان می‌دهند. واقعیت‌هایی که به دلیل تابوها و یا عدم آگاهی و آموزش‌های لازم در حوزه‌ی خانواده و جامعه، گریبان ما را می‌گیرند و در مقاطع حساس زندگی، منجر به صدمات جبران‌ناپذیر برای ما و اطرافیانمان می‌شوند. رمان‌های او همان‌قدر که پر از نکات آموزشی و اصلاح رفتاری است، به همان میزان هم جذاب و خواندنی و تاثیرگذار است.

او در سال 2005 اولین مرکز روانشناسی ترکیه، یعنی کلینیک مادالیون را تاسیس کرد که هنوز هم در آنکارا و استانبول خدمت‌رسانی می‌کند.

از او کتاب‌های «دختر پشت پنجره»، «اتاق قرمز»،«عروس استانبول»، «وقتی‌که پادشاه ببازد»، «صدای زندگی»، «زنان دیده‌نشده» و «شنل قرمز» منتشـر شده است که هر هفت کتاب در ایران توسط نشر ایهام به چاپ رسیده و یا در دست انتشار است.

بودایجی‌اوغلو مادر دو فرزند است و هنوز به‌عنوان مدیر کلینیک مادالیون، علم روانشناسی و روانپزشکی را در قالب داستان و رمان با انسان‌ها در میان می‌گذارد. او در این کتاب، در مورد مراجعین مختلف و مشکلات آن‌ها صحبت می‌کند و پس از روایت هر داستان، به مشکلات عدیده‌ای که رفتار انسان‌ها در جامعه به وجود آورده می‌پردازد. خشونت علیه زنان، پررنگ‌ترین مسئله‌ای‌ست که در داستان‌های این کتاب به آن پرداخته شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی