میعاد با راما

(0)

2,600,000ریال

2,340,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
224

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب میعاد با راما

انتشارات تندیس منتشر کرد:
سال 2131 است. خبری غافلگیرکننده در سراسر منظومه شمسی پخش می‌شود. اخترشناسان متوجه ورود شیء مرموزی به منظومه آرام‌شان شده‌اند. این شیء ناشناس نه سیّارک است نه دنباله‌دار بلکه فضاپیمایی است عظیم و استوانه‌ای‌شکل. دانشمندان آن را «راما» نام‌گذاری می‌کنند. بشر همچون همیشه دست خویش را برای لمس ناشناخته‌ها دراز می‌کند. گروهی از فضانوردان در سفینه فضایی «ایندِور» به مأموریت اکتشافی برای بازدید از «راما» اعزام می‌شوند.
راما چه رازهایی را در دل دارد؟ آیا باید آن را تهدید دانست یا پیامی از سوی تمدنی دیگر؟ آیا قرار است چراغ دانش باشد یا منادی چیزی است تاریک‌تر؟

آرتور سی. کلارک در این شاهکار علمی-تخیلی شما را به سفری هیجان‌انگیز در فضای بی‌کران دعوت می‌کند؛ سفری که به هیچ تجربه دیگری نمی‌ماند و طی آن می‌توانید جهان ناشناخته این شیء اسرارآمیز فضایی را کاوش کنید. نبوغ و تلاش کلارک در این اثر تحسین‌برانگیز است؛ صرف‌نظر از روایتی جذّاب و نمایشی از ویژگی‌های ذاتی بشر که به‌علّت پیوند زدن علم و خیال پیش روی ما گذاشته است. میعاد با راما صرفاً داستانی علمی-تخیلی یا فضایی نیست، بلکه بازتابی است از جایگاه بشر در کیهان..
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی