30بوک
سیاسی
عمومی
زنان و ارتقاء شغلی

زنان و ارتقاء شغلی (راهی به‌ اوج)

(0)
نویسنده:

1,200,000ریال

1,080,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
17

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زنان و ارتقاء شغلی

انتشارات خزه منتشر کرد:
هیرا علی در کتاب زنان و ارتقاء شغلی به چالش ها و موانعی می پردازد که تقریباً هر زن شاغلی در هر جامعه ای بخش هایی از آن ها را تجربه کرده است: توهین و آزار از سوی همکاران و کارفرمایان مرد، احساس بی کفایتی و شک داشتن به توانایی های خود از سوی خود زنان، فقدان اعتماد به نفس کافی در محیط های کاری و ترس از ناتوانی در انجام مسئولیت های غیر کاری.
او در این کتاب به یک جمع بندی جامع و دقیق از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات زنان در عرصه های حرفه ای می رسد. اما به همین بسنده نمی کند و به بیان راهکارهایی ساده و عملی می پردازد تا زنان شاغل بتوانند با بهره گیری از آن ها ارتقاء شغلی را تجربه کنند.

هیرا علی یک مربی بین المللی زنان در رهبری، سخنران انگیزشی و متخصص برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP) است که به آموزش صدها نفر از صنایع و حرفه های مختلف در سراسر جهان پرداخته است. از معلمان گرفته تا دانش آموزان، مدیران اجرایی، افسران پلیس، صاحبان مشاغل و زنان شاغل.
هیرا علی مربی مورد تأیید فدراسیون بین المللی کوچینگ و عضو حرفه ای انجمن NLP است. او نامزد جایزه ی معتبر کارآفرینی WATC و دریافت کننده ی جایزه ی 100 زن برتر است. همچنین به عنوان یکی از سه فینالیست برتر جوایز باتون، کارآفرین سال، انتخاب شده است.
کتاب پرفروش هیرا علی با عنوان زنان و ارتقاء شغلی برای هر زن شاغل یا آماده ی ورود به بازار کار، یک اثر کاربردی، سودمند و لازم است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی