در تنگ
تخفیف

%10

در تنگ

(10)
نویسنده:

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1288

علاقه مندان به این کتاب
23

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در تنگ

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
آندره ژید (1869-1951) نویسندهٔ فرانسوی و برندهٔ جایزهٔ ادبی نوبل در سال 1947 است. ژید از نویسندگان صاحب سبک است که سبکی زیبا، ممتاز و شایان توجه دارد، سبکی که به ادعای شماری از نویسندگان مغرب زمین بر بنیاد سبک سنگین و پر صلابت کلاسیک استوار شده است.
ژید همیشه می گفت که نویسنده واقعی کسی است که برخلاف جریان و سیر شرایط و مقتضیات زندگی روزمرهٔ محیط و جامعه‌اش شنا کند. ژید خود واقعاً همین کار را کرده بود و تا زنده بود بی مهابا، گستاخانه و حتی بی توجه به پیامدهای آن هر چه میخواست می‌کرد. ژید دربارهٔ نوشته‌هایش چنین گفته است: «نوشته‌ها و آثار مرا می‌توانید مثل نیزهٔ آشیل بدانید که پس از دومین تماسش با تن افرادی که قبلا زخمی کرده بود زخمشان را درمان می‌کرد. اگر شما از خواندن هر یک از کتاب‌هایم دردمند یا پریشان خاطر شدید و یا حتی برآشفتید، آن را دوباره بخوانید؛ من مواظب بوده‌ام که پادزهر را درست زیر آن سمی پنهان کنم که کاملاً آشکار است...»
«در تنگ» امتناع دختری را در تسلیم به عشق و عواطف نشان می‌دهد که ناشی از معتقدات خشک مذهبی مسیحی است و ژید در آن افراط غیر طبیعی بشر را در رعایت موازین مذهبی و اخلاقی محکوم می‌کند. «در تنگ» نیز مانند بیشتر آثار ژید جنبهٔ سرگذشت شخصی دارد و موضوع افسانه‌ای آن در محیط نوجوانی خود او می‌گذرد. شیوهٔ نگارش این اثر از نظر پاکیزگی و فصاحت بی‌نظیر است و در شمار بهترین و کاملترین آثار ژید قرار دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی