زمانمند

(0)
نویسنده:

1,690,000ریال

1,521,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
104

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زمانمند

انتشرات هورمزد منتشر کرد:
آیا کسانی که به موفقیتهای بزرگی دست یافته اند از زمانشان طور دیگری استفاده می کنند؟
دکتر آمانتا ،ایمبر روانشناس سازمانی است که با هدف پاسخگویی به این پرسش حیاتی با بیش از ۱۵۰ نویسنده پرفروش موسیقی دان کارآفرین و رهبر کسب وکار مصاحبه کرده است تا به ذهن آن ها نفوذ کند و روال و مناسکی را کشف کند که آنها را قادر به رسیدن به هدفشان می کند
کتاب زمانمند حاوی روش ها رازها و استراتژی هایی است که افراد موفق برای به انجام رساندن کارها از آنها استفاده می کنند میتوانید این گونه فرض کنید که به یک باشگاه خصوصی دعوت شده اید جایی که در آن بهترین شیوههای دستیابی به موفقیت را به شما آموزش می دهند.
در این کتاب خبری از استراتژی های کلیشه ای و پیش پا افتاده در مورد بهره وری نیست. استراتژی هایی همچون ابتدا مهمترین وظایف خود را انجام دهید، هدف های خود را به روشنی مشخص کنید، بکوشید کمتر در شبکه های اجتماعی وقت بگذرانید؛ شما همه اینها را از قبل می دانید در ،عوض در این کتاب با شیوه های عجیب و نامعمول برای بهبود بهره وری خود آشنا خواهید شد.
چه مدیرعامل باشید چه پدر یا مادری شاغل چه دانشجو و چه کسی که می خواهد زندگی اش را در سطح بالا نگاه دارد به کارگیری استراتژی های این کتاب میتواند شیوه انجام کار و بهره وری تان را بهبود بخشد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی