Twin Crowns تاج دو قلوها

(0)
نویسنده:

3,600,000ریال

2,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
586

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Twin Crowns تاج دو قلوها

نشر زبان ما منتشر کرد:
داستانی فانتزی و پرماجرا دربارهٔ شاهزاده خانم‌های دوقلوی که از بدو تولد از هم جدا شده‌اند – یکی از آن‌ها به عنوان ولیعهد بزرگ شده و دیگری را در کودکی بُرده‌اند تا بعدها وقتی بزرگ شد خواهرش را بدزدد، تاج‌وتخت را برباید و انتقام قتل والدینش را بگیرد. اولین جلد از رمان دوگانه برای نوجوانان از نویسندگان پرفروش بریتانیایی کاترین دویل و کاترین وبل. طرفداران کتاب‌های انتخاب و کاراوال عاشق این کتاب خواهند شد. کتاب پیش‌رویِ شما به زبان انگلیسی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب Twin Crowns تاج دوقلوها اثر کاترین دویل و کاترین وبر

امتیاز در گودریدز: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

تاج دوقلوها از سایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را دریافت کرده است.

امتیاز در آمازون: ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

تاج دوقلوها از سایت آمازون امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است.

معرفی رمانِ تاج دوقلوها:

تاج دوقلوها رمانی فانتزی و عاشقانه اثر کاترین دویل و کاترین وبر نویسندهٔ داستان‌های کودکان و نوجوانان است. این کتاب فانتزی در سال 2020 منتشر شد. داستان دو دختر دوقلو که از بدو تولد از هم جدا شده‌اند، یکی از آن‌ها در قصر بزرگ شد و دیگری را جادوگران تربیت می‌کنند تا جای خواهرش را بگیرد، تاج را بر سر بگذارد و انتقام قتل والدینش را بگیرد. نسخهٔ پیش‌روی شما، نسخهٔ زبان انگلیسی این رمان است.

واکنش‌های جهانی به رمانِ تاج دوقلوها:

«رمان تاج دوقلوها داستانی پر زرق‌وبرق از ماجراجویی‌هایی جذاب و دلخراش است و جهان پیچیدهٔ آن از همان صفحات اول مرا مجذوب خود کرد. دو راوی فراموش‌نشدنی این داستان شما را به داستان‌های شگفت‌انگیز و عاشقانهٔ خود می‌کشانند و من با این کتاب جادو شدم!» - سارا جی ماس، نویسندهٔ کتاب درباری از خار و رز و پرفروش‌ترین نویسندهٔ نیویورک تایمز

«داستانی لذت‌بخش از ابتدا تا انتها. رمان تاج دوقلوها بسیار گیرا، سرگرم‌کننده، هوشمندانه و جادویی است. اگر عاشق داستان‌های فانتزی و پادشاهان شرور و راهزنان جذاب هستید، حتماً این کتاب را بخوانید.» - استفانی گاربر، نویسندهٔ سه‌گانهٔ پرفروشِ کاراوال

«کتاب تاج دوقلوها، کتابی جذاب، خنده‌دار، عاشقانه و داستانی موفق و نوستالژیک دارد و شما را به دوران کودکی‌تان می‌برد. داستانِ کتاب در عین سادگی، جذابیت و طراوت دارد. با خواندن این کتاب ارتباط‌های خواهرانه را دوباره کشف خواهید کرد. این‌ کتاب آنقدر نشاط‌بخش بود که روزها پس از خواندن آن باز هم وقتی به یادش می‌افتادم پوزخند می‌زدم.» - روشانی چوکشی، نویسنده

چرا باید رمانِ تاج دوقلوها را بخوانیم؟

سال‌هاست که ادبیات فانتزی تبدیل به ژانری پرطرفدار در دنیای ادبیات شده است و نویسندگانی مانند جی. آر. آر. تالکین چنان دنیای ژانر فانتزی را دگرگون کردند که حتی بزرگسالان نیز به خواندن این ژانر روی آورده‌اند. حالا اگر به دنبال خواندن رمانی عاشقانه و فانتزی و نه‌چندان طولانی هستید، تاج دوقلوها همان کتابی است که باید بخوانید. جادو و جادوگری، جانشینی و نزاع بر سر تاج‌وتخت این کتاب را تبدیل به یک کتابِ فانتزیِ به‌یادماندنی کرده است. نسخهٔ انگلیسی این کتاب روان و خوانا است و مناسب کسانی است که سطح انگلیسی متوسط یا پیشرفته دارند و دوست دارند با خواندن رمان‌های انگلیسی زبان خود را تقویت کنند.

خلاصهٔ رمان تاج دوقلوها‌:

رمانِ تاج دوقلوها داستان دو خواهر دوقلو است که از بدو تولد و پس از به قتل رسیدن وحشیانهٔ والدینشان از هم جدا شده‌اند. رز والهارت در قصر بزرگ می‌شود و رِن گرین راک را خانوادهٔ مادرش که جادوگر هستند بزرگ می‌کنند. رِن همیشه می‌داند که باید روزی تاج و تخت را از خواهرش بدزدد چون سال‌ها آموزش دیده تا به قصر برگردد و انتقام قتل والدینش را بگیرد و از خانوادهٔ فعلی‌اش یعنی جادوگران محافظت کند. او برای کمک به جامعهٔ جادوگران دست به هر کاری می‌زند؛ یا این کار را می‌کرد اگر ناگهان مجذوب نگهبانِ خوشتیپ و جذاب قصر نمی‌شد و اگر جادوی سرکشش آن‌قدر برایش دردسر درست نمی‌کرد! پرنسس رز والهارت می‌داند که قدرتْ مسئولیت زیادی دارد و اجازه نمی‌دهد موضوع کوچکی مانند دزدیده ‌شدنش یا ناگهان سر از بیابان درآوردنش مانع انجام وظیفه‌اش شود. اما زندگی بیرون از کاخ چالش‌برانگیزتر از آن چیزی است که او تصور می‌کرد و جادوگرانی که او مدت‌ها از آن‌ها می‌ترسیده ممکن است تبدیل به خانواده‌ای شوند که او هرگز نداشته است. با نزدیک‌شدن روز تاجگذاری و تلاش دو خواهر برای به‌دست آوردن تاج‌وتخت، دشمن قدیمی آن‌ها مصمم می‌شود که جلوی هر دوی آن‌ها را بگیرد و خودش صاحبِ تاج‌وتخت شود. حال سؤال اصلی این است که درنهایت چه کسی به قدرت می‌رسد و تاج را بر سر می‌گذارد؟

اگر از خواندن کتابِ تاج دوقلوها لذت بردید، از مطالعۀ کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد:

• The Cruel Prince  شاهزاده ظالم اثر هالی بلک نویسندهٔ رمان‌های فانتزی است. این کتاب داستان دختری هفت ساله به نام جود است که پدر و مادرش به قتل می‌رسند و او و دو خواهرش را می‌دزدند تا در دادگاه عالی پریان زندگی کنند. ده سال بعد، جود با تمام وجود دلش می‌خواهد متعلق به دنیای پریان شود اما آن‌ها انسان‌ها را به دیدهٔ حقارت می‌نگرند. تا این‌که سرنوشت جود و شاهزادهٔ کوچک پریان بهم گره می‌خورد. این کتاب نامزد دریافت جایزهٔ بهترین کتاب فانتزی و علمی تخیلی سال 2018 گودریدز شد. 

• مجموعهٔ سه جلدی کاراوال  Caraval اثر استفنی گاربر، نویسندهٔ رمان‌های فانتزی و پرفروش نیویورک تایمز، است. این کتاب داستان دختری به نام اسکارلت است که هرگز جزیرهٔ کوچکی را که در آن زندگی می‌کند ترک نکرده تا این‌که دعوت‌نامهٔ کاراوال به دستش می‌رسد. حالا اسکارلت به همراه خواهرش تِلا فرار می‌کند و خود را به محل برگزاری کاراوال می‌رساند اما اتفاق وحشتناکی رخ می‌دهد و همهٔ رویاهای اسکارلت را به‌هم می‌ریزد.

• کتاب درباری از خارها و رزها A Court of Thrones and Roses  اثر سارا جی ماس نویسندهٔ آمریکایی است. این کتاب داستان دختری شکارچی به نام فیرا است که پس از شکار اشتباهی یکی از پریان، به دنیای پریان کشیده می‌شود تا برای همیشه در دنیای پریان زندانی بماند، اما به رازی وحشتناک در مورد پری‌ها پی‌ می‌برد.

دربارۀ کاترین وبر‌: نویسندهٔ آمریکایی

Twin Crowns تاج دو قلوها

کاترین وبر در سال 1987 در کالیفرنیای جنوبی به دنیا آمد. او در هنگ‌ کنگ، هاوایی و آتلانتا زندگی کرده است و درحال حاضر همراه با همسرش و دختر کوچکش در لندن زندگی می‌کند. او علاوه بر نوشتن داستان‌های کودک و نوجوان، داستان‌های فانتزی نیز می‌نویسد. کاترین در کالیفرنیا و در رشتهٔ ادبیات تطبیقی به تحصیل پرداخت و در دانشگاه چینی هنگ‌ کنگ زبان چینی خواند. پس از فارغ‌التحصیلی در یک شرکت بین‌المللی مشغول به کار شد و اکنون نویسندهٔ تمام وقت است.

دربارۀ کاترین دویل: نویسندهٔ ایرلندی

کاترین دویل در غرب ایرلند بزرگ شده است. او مدرک کارشناسی‌ و کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ روان‌شناسی گرفت و حالا نویسندهٔ داستان‌های فانتزی کودکان و نوجوانان است. اولین رمان او سه‌گانهٔ «خون» بود که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و اغلب آن را داستانی جذاب می‌دانند. این نویسنده در داستان «خون» داستان رومئو و ژولیت را با داستان پدرخوانده ترکیب کرده است. آثار کاترین دویل تاکنون به بیش از 25 زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده‌اند.

Twin Crowns تاج دو قلوها

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی