بارقه های اندیشه (بهارسبز)

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
32

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بارقه های اندیشه

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
«انسان مثبت اندیش، اطمینان دارد که هیچ چالشی نمی تواند مانع رسیدن او به اهدافش باشد.»

این کتاب، شکل دیگری از سبک مدیریت یک حکمران را در سطح کشور خود و جهان ترسیم می کند. روایتی از زندگی فردی و اجتماعی رهبری که از دل بحران های متعدد. توانسته است تا تهدیدها و مشکلات را به فرصت های مناسب برای خود، مردم و کشورش تبدیل کند.
او با اتکا بر این ایده که «کسب رتبه ی نخست تنها هدف ارزشمندی است که می بایست به آن فکر کرد»، توانسته است تا بر اهداف فردی و ملی حکمرانی خود متمرکز شود و از سویی به عنوان یک فرد پیشرو در عرصه ی مدیریت شخصی و ملی، مسیر را برای خدمت بیشتر به هم وطنان اش فراهم کند.
زندگی فردی و نحوه ی مدیریت او موجب شده است تا بتواند در یک جغرافیای محدود، دویست و بیست ملیت مختلف را در چیدمانی دو میلیونی، گرد هم آورد و استعدادهای آنان را در یک جامعه ی پویا شکوفا سازد. او همچنین قادر بوده است تا دستاوردهایی نظیر ساخت بزرگترین بندرگاه و بلندترین برج جهان را کسب کند و شهری را برای یک زندگی شاد و مطلوب فراهم کند.
این کتاب شرحی بر تجارب و مشق های شیخ محمد برای رهبری و موفقیت است. روایتی خود نوشته از فعالیت های وی برای مبدل شدن به رهبری که وظیفه ی اصلی خود را فراهم کردن موقعیتی می داند که به شادکامی مردم کشورش منجر شود. این کتاب با گردهم آوردن این تجربیات، ایده ها و افکار منحصر به فرد، نقشه ی مسیر و چشم اندازی قانع کننده را برای تحقق حرفه ای و شخصی ارائه می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی