راه و روش ایکیگای

(0)

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
15

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راه و روش ایکیگای

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
«شما باید بدانید که من آن عالم فرزانه یا حکیم خردمندی که سال‌ها بر بلندی یک کوه سکنی گزیده و به کُنه و باطن مسائل اندیشیده نیستم. خیر! من فردی باحال و بانشاط و خوش‌مشرب هستم که در طول عمرم چیزهای جالب فراوانی را دیده و تجربه کرده‌ام و رشتۀ نامحسوس و منحصربه‌فردی که تمام این تجربیات خارق‌العادۀ مرا به هم پیوند می‌دهد، ایکیگای من است.»

تیم تاماشیرو، نویسندۀ کتاب «راه و روش ایکیگای» قبل از اینکه نویسنده باشد هنرمند است، هنرمندی که به جامعۀ هنری، به‌خصوص جامعۀ هنری کانادا، تعلق دارد و آنچه این کتاب او را برای مخاطبانش بااهمیت، جذاب و درخور توجه ‌کرده است، تأکید او بر روش‌های مهربانی و شاد کردن دیگران است. تاماشیرو در همان ابتدا، با زبانی ساده، هدف خود را از نوشتن این کتاب با خواننده به اشتراک می‌گذارد و می‌نویسد ایکیگای هدف و مقصودی است که به‌خاطر آن هر روز صبح از جا برمی‌خیزیم و روز خود را آغاز می‌کنیم. ایکیگای کار روزمره‌ای است که انجام می‌دهیم و برای ما و دیگران معنادار است. شاید در حال حاضر، ایکیگای شما برایتان نامشخص و ناآشنا باشد، اما با این کتاب می‌توانید آن را بشناسید.

«راه و روش ایکیگای» نگاهی فروتنانه به خوشبختی دارد و مفهوم ایکیگای را با وضوح توصیف می‌کند و شادی‌ای را گرد هم می‌آورد که به آنچه در آثار نویسندگان و عارفان بزرگ خوانده‌ایم بی‌شباهت نیست.

در نقشۀ ایکیگای چهار دستورالعمل ساده وجود دارد:

کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید؛
کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید؛
کاری را انجام دهید که به نفع همگان است
و کاری را انجام دهید که در ازای آن پاداش بگیرید.
فروشگاه ایترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی