ذهن خوانی

(0)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
32

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ذهن خوانی

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
آیا از حدس زدن آنچه دیگران واقعاً به آن فکر می‌کنند خسته شده‌اید؟

آیا می‌خواهید بدانید که منظور رئیس شما در آن ایمیل خاص چه بود؟

آیا زبان بدن شما حقیقت را بیان می‌کند؟

دیوید لیبرمن، نویسنده و مشاور پرفروش نیویورک‌تایمز، در این کتاب خود، «ذهن‌خوانی» راه‌های خواندن ذهن افراد را در هر موقعیتی، رودررو، روی صفحه نمایش یا به صورت نوشتاری، به شما می‌آموزد.

درک آنچه پشت گفتار و کردار فردی در یک موقعیت خاص پنهان است بسیار مهم است، حال چه درگیر یک مکالمۀ معمولی باشید چه درگیر یک مذاکرۀ پرمخاطره. اما امروزه، ما با تعامل بسیار زیادی که روی صفحه‌ها اتفاق می‌افتد -از طریق ایمیل، متن یا چت ویدئویی- توانایی تفسیر عبارات و نشانه‌ها را از دست داده‌ایم. علاوه‌براین، افراد بسیاری هم از تکنیک‌ها و معنای زبان بدن آگاهند و تشخیص افکار یا مقاصد واقعی آن‌ها دشوارتر هم شده است.

دکتر دیوید لیبرمن، روان‌درمانگر، یک متخصص شناخته‌شدۀ تشخیص دروغ که به FBI و سایر آژانس‌های امنیتی آموزش می‌دهد، «ذهن‌خوانی» را به سطح جدیدی از دانش ‌برده است. او با تکیه بر آخرین تحقیقات در روان‌زبان‌شناسی _نشانه‌های تعبیه‌شده در گفتار و گفتار نوشتاری_ به شما نشان می‌دهد که چگونه روش‌های پیشرفتۀ خود را در موقعیت‌های روزمره بی‌شمار به کار ببرید.

هیچ‌کس نمی‌خواهد احمق پنداشته شود. ذهن‌خوانی به ما کمک می‌کند تا تشخیص دهیم به چه کسانی می‌توان اعتماد کرد و چه کسانی ممکن است ما را بفریبند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی