30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
جستار و ناداستان
تاملاتی از روی صندلی چرخ دار

تاملاتی از روی صندلی چرخ دار

(0)
نویسنده:

1,250,000ریال

1,125,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
217

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاملاتی از روی صندلی چرخ دار

انتشارات مهرگان خرد منتشر کرد :
آندره دبیوس (1999 - 1936 را یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی داستان کوتاه و جستار در قرن بیستم می شناسند. نوشته های او را نمونه های ارزشمند نثر گزیده گو و روشنگر و موشکافانه درباره روح انسان برمی شمارند.
معمولاً دبیوس را با چخوف می سنجند و به چشم «نویسنده نویسندگان می بینند او برنده جایزۀ پی ای ان مالامود، جایزه ری برای داستان کوتاه ممتاز جایزهٔ جین استاین از آکادمی هنر و ادبیات آمریکا، نخستین دوره جایزه سالانه لارنس ال وینشپ از بوستون گلوب شده و فینالیست جایزه پولیتزر برای کتاب غیرداستانی بوده است. او همچنین عضو بنیادهای گوگنهایم و مک آرتور بوده است.
بیست و پنج جستار درخشان که در مجموعه تأملاتی از روی صندلی چرخ دار گرد آمده است گواهی بر آسیب پذیری بینش و ایمان راسخ نویسنده آن هستند دبیوس پس از تصادفی که سال 1986 برایش رخ داد ناامیدی را پشت سر گذاشت پذیرش را آموخت و دست آخر شادمانی را در جادویی فریضه ،مانند پیش پا افتاده ترین کارهای روزانه پیدا کرد خواه از رابطه با پدرش نوشته باشد یا از تعرض به خواهر ،دلبندش از ایمانش به آیین کاتولیک یا از خودکشی افسر دگرباش نیروی دریایی ستایش نویسندگان همکاری چون همینگوی و میلر یا حتی کار ساده ساندویچ درست کردن برای دخترانش دبیوس قلب مسائل را می شکافد.
اینجا با استادی ،زبردست آن هم در قله توانمندی اش روبه رو هستیم استادی که نوشته هایش با فیض و موهبت آکنده شده و درخشش معنوی بر آنها فروباریده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی