30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
متون کهن
هزار رباعی حضرت مولانا

هزار رباعی حضرت مولانا (گالینگور)(مهراندیش)

(0)

4,200,000ریال

3,780,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
119

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هزار رباعی حضرت مولانا

انتشارات مهر اندیش منتشر کرد:
هزار رباعیِ حضرت مولانا گلچینی‌ست از دریای ژرفِ معرفت و شناختِ رباعیات مولانا جلال‌الدین محمد رومی که شاید هنوز بسیار کسان ندانند که مولانا قریب به دو هزار رباعی سروده است. در این کتاب نیز، همانند بقیهٔ کتاب‌های نویسنده، مطالب و شرح و توضیح‌ها با نثری بسیار ساده و همه‌فهم نوشته شده است.



دربارهٔ نویسنده
دکتر محمدمهدی سیاح‌زاده در سال ۱۳۱۳ در بندر انزلی متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همان شهر به پایان رساند. در رشته روان‌شناسی در ایران و آمریکا درس خواند و در لس‌آنجلس مقیم و مشغول به کار گردید.

هنگام تحصیل در ایران از محضر استاد بدیع‌الزمان فروزانفر و دکتر عبدالحسین زرین‌کوب بسیار بهره برد و از همان زمان شیفته مولانا شد. دکتر سیاح‌زاده بیشترِ اوقات خود را در قریب سی سال اخیر صرف پژوهش در آثار مولانا کرده است که حاصل آن کتاب‌های و چنین گفت مولوی،سلسله‌درس‌های مؤلف در آمریکا؛ فرهنگ مختصر مبانی مثنوی؛ گلبیت‌های شمس، دردانه‌هایی از دریای غزلیات شمس؛ پیمانه و دانه، شرح و تفسیر همه داستان‌های مثنوی معنوی به نثر روان امروزی؛ چلچراغ‌های شمس، شرح وتفسیر 280 غزل شورانگیزِ دیوان شمس؛ پای درس حضرت مولانا، دوازده درس در مولاناشناسی و همین کتاب، است. کتاب‌های استرسِ‌چاقی،کاهش وزن و لاغری بر اساس روش تی‌اِل‌تی‌پی و روش علمیِ‌ تقویت حافظه نیز توسط ایشان نوشته شده است. دکتر سیاح‌زاده چندسالی است که به همت جمعی از جوانان ایرانی مقیم لس آنجلس جلساتِ رایگانِ شرح و تفسیر مثنوی و غزلیات شمس را نیز برپا کرده است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی