پاد یادگیری

(0)
نویسنده:

2,250,000ریال

2,025,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
105

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاد یادگیری

انتشارات ادیبان روز منتشر کرد:
پادیادگیری یک گام ضروری اما غالباً نادیده گرفته شده برای یادگیری است. در حالی که اغلب مردم قبول دارند ما برای سازگاری با تکنیک‌های نوین پیشرفت دست به گریبان هستیم،‌ تعداد کمی از آن‌ها می‌دانند که دانش و مهارت فعلی ما می‌تواند مانع پیشرفت بیشترمان شود.

موضوع پادیادگیری کنار گذاشتن الگوهای ذهنی ناکارآمد قبلی و جایگزین کردن آن‌ها با الگوهای جدید است. شاید دشوار باشد اما تغییرات چشمگیری ایجاد می‌کند.

کتاب پادیادگیری شما را با این تغییرات روبه‌رو می‌کند. طی فصل‌های این کتاب با مفهوم پادیادگیری،‌ ضرورت و چگونگی آن آشنا می‌شوید و از چشم‌انداز تازه‌ای به موضوع یادگیری خواهید نگریست.

در این کتاب به ریشه‌های پادیادگیری پرداخته شده است،‌-چه هست،‌ چرا باید از آن استفاده کرد و چطور می‌توان از آن به‌عنوان یک اهرم قدرتمند برای خود،‌ تیم و سازمان استفاده کرد.

مخاطب کتاب پادیادگیری چه کسانی هستند؟
کتاب پادیادگیری برای مدیران عامل،‌ مدیران ارشد،‌ مدیران و کارشناسان ارشد منابع انسانی،‌ مدیران پروژه‌ها و تیم‌های کاری و تمام افرادی که مشتاق یادگیری هستند و به‌توانمند‌سازی خود و دیگران علاقه‌مند هستند، مفید و مناسب است.

این کتاب همچنین بخشی از محتوایی است که در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌محور بخصوص کارگاه «مدیر در نقش کوچ» و کارگاه «مهارت‌های نرم و یادگیری پیوسته» توسط تیم «با کی کوچ» برای سازمان‌ها و مدیران کسب‌وکارها ارائه می‌شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی