ماراتن صد ساله

(0)

3,550,000ریال

3,195,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
237

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماراتن صد ساله

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
پیلزبری این کتاب را با استفاده از فرضیه‌ها و متون نظامی تاریخی چین و همین طور تعامل و گفتگو با ناراضیان فراری و افسران ارشد چینی نوشته است.
کتاب منعکس کننده مطالب قابل توجهی است که از حالت محرمانه خارج شده و بر دانش پیلزبری صحه می‌گذارد.
نویسنده معتقد است چین به طرزی، روشمند راهبرد ماراتن صد ساله را اتخاذ کرده تا به عنوان هژمون جهانی جای ایالات متحد را بگیرد.
این کتاب نگاهی دقیق به سیر تکاملی روابط آمریکا با دومین اقتصاد بزرگ جهان دارد و به ما میگوید راهبرد چین در سالهای اخیر چه بوده و جنگ سرد این دو قدرت جهانی چه مسیری را طی خواهد کرد
امریکایی‌ها پس از پیروزی کمونیستها در جنگ داخلی چین، مدام با ناراحتی می‌پرسیدند چه کسی چین را دودستی تقدیم کرد؟ اگر امروز نقش نظام تک حزبی چین را که به سان حیوانی درنده عمل می‌کند نشناسیم بیست سال دیگر از خود خواهیم پرسید: «چه کسی جهان را دودستی تقدیم کرد؟ و جواب این خواهد بود: «خود ما.
«چین همواره آرزوی آن را در سر پرورانده که بر جهان تسلط پیدا کند؛ این آرزو که تقریباً به بخشی از ژن فرهنگی این کشور تبدیل شده به قول پیلزبری عیان است ولی با این حال از نظر همگان مخفی مانده… نویسندۀ این کتاب درست می‌گوید که چین بزرگ‌ترین چالش برای موقعیت آمریکا در جهان امروز محسوب می‌شود.» -واشینگتن تایمز
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی