دختران بی ‌پروا

(0)

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
393

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختران بی ‌پروا

انتشارات نون منتشر کرد:
یک جزیره؛ زیبا، وحشی و عجیب... جزیره مرو نقطه ای متروک وسط اقیانوس آرام است و گذشته ای مرموز و سرشار از کشتی های شکسته، آدم خواری و حتی قتل. مقصدی مناسب برای مسافران ماجراجویی که می خواهند از هر چیزی بگریزند... جز حقیقت
شش مسافر؛ شش جوان جذاب سفری دلپذیر را آغاز می کنند با روزهای آفتابی و شب های سرمست کننده. ولی کم کم می فهمند خیلی از تمدن دور شده اند و در چنگ جزیره اسیرند. پس وارد مسیری پیچیده و خطرناک می شوند.
رازهای بیشمار؛ یک نفر گم می شود دیگری می میرد. بقیه مسافرها از خودشان می پرسند زیر پوست این بهشت زیبا، چه امواج سیاهی مخفی شده و حالا چه کسی را با خود خواهد برد.
ریچل هاوکینز، رمان نویس آمریکایی، همراه خانواده اش در آلاباما زندگی می کند و پیش از اینکه به نویسنده ای تمام وقت بدل شود معلم زبان انگلیسی در دبیرستان بوده است. او در ایران با رمان همسری در طبقه بالا معرفی شده است که با استقبال خوب خوانندگان فارسی زبان نیز روبرو شده است. دختران بی پروا از تازه ترین آثار او است که توانسته موفقیت های چشم گیری به دست بیاورد و در فهرست کتاب های پرفروش جا خوش کند.

«هاوکینز انتقام، جنون و وحشت را به کابوسی هوشمندانه در میانه بهشت تبدیل می کند. طرفداران روث ور، این کتاب را از دست ندهند.»
بوکلیست

«نسخه ای مدرن از رمان و آنگاه هیچ کس نماند نوشته آگاتا کریستی.»
پاپ شوگر

«هاوکینز هوشمندانه سرنخ ها را در اختیار خواننده می گذارد. این کتاب، استعداد او را در خلق رمان های ترسناک برای بزرگسالان ثابت می کند.»
روزنامه فلوریدا سان سنتینل

«ارزشش را دارد که کل شب را بیدار بمانید و این تریلر جذاب را تمام کنید.»
جولی کلارک، نویسنده رمان پرفروش آخرین پرواز
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی