آن روی سکه خوشبختی

(0)
نویسنده:

1,900,000ریال

1,710,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
48

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آن روی سکه خوشبختی

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد :
«آن روی سکه خوشبختی» نوشته‌ی براک باستین، با ترجمه‌ی علی باغشاهی و داود احمدی بلوطکی، از سوی انتشارات ذهن‌آویز منتشر شد.
هیجان‌انگیزترین لحظات زندگی ما اغلب بر لبه‌ی تیغ، بین لذت و درد، متعادل می‌شود، چه پیداکردن عشق واقعی‌مان باشد، چه درآغوش‌گرفتن نوزادمان برای اولین‌بار، چه پایان‌دادن به ماراتن باشد یا فرورفتن در دریای یخ؛ چراکه درد و تهدید ازدست‌دادن، به معنای واقعی کلمه، ظرفیت ما را برای شادی افزایش می‌دهد و همان‌طور که باستین نشان می‌دهد، ما را قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، مرتبط‌تر با افراد دیگر و هماهنگ‌تر با آنچه واقعا مهم است می‌سازد. درد حتی باعث می‌شود که ما بیشتر حواسمان باشد؛ زیرا در تاریک‌ترین لحظاتمان نسبت به دنیای اطرافمان قرار داریم.
براک باستین با درنظرگرفتن یافته‌های اخیرش و نظریه‌های جاری در روان‌شناسی، انسان‌شناسی و علوم اعصاب، می‌گوید هدفش از نگارش «آن روی سکه خوشبختی» این است که نشان دهد درد و رنج، در تضاد با شادی نیستند و فقط رابطه‌ی تصادفی با آن ندارند؛ آن‌ها برای خوشبختی لازم هستند. او به‌طرز ماهرانه‌ای مثبت‌اندیشی را در هم می‌شکند و نشان می‌دهد که چگونه مبارزه و رنج عناصر حیاتی یک زندگی خوب هستند و توضیح می‌دهد که چرا گاهی سختی‌ها زندگی‌های غنی‌تری به بار می‌آورند که مملو از معنا، ارتباطات عمیق اجتماعی و سعادت نامنتظره است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی