هرگز دروغ نگو

(0)

1,990,000ریال

1,791,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
206

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هرگز دروغ نگو

انتشارات آموت منتشر کرد:
تازه‌عروس و دامادی به نام‌های تریشا و ایثن، به دنبال خرید خانۀ رؤیایی‌شان هستند. اما وقتی برای بازدید از عمارت دورافتاده‌ای می‌روند که زمانی به دکتر آدرین هیل، روانشناس نامداری که چهار سال قبل مفقود شده، تعلق داشته، به دلیل بارش برف و بوران در عمارت گیر می‌افتند و حالا باید تا پایان بوران در این خانۀ مرموز سر کنند. اما دیری نمی‌گذرد که اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند.
نظرات منتقدان و خوانندگان:
«هرگز دروغ نگو نمونۀ بارز یک رمان تریلر گیراست. شخصاً از همان ابتدای داستان جذب آن شده و تا آخر ادامه دادم. این یکی از آن رمان‌هایی است که خواننده در یک نشست تمامش می‌کند.» - (کارن مک‌کوآسشِن، نویسندۀ رمان پرفروش فرزند مهتاب)
«مک‌فادن بار دیگر تریلری لذت‌بخش با رازگشایی‌های عجیب نوشته است. جایی را محکم بگیرید، چون قرار است فرش را از زیر پایتان بکشد!» - (وبلاگ کافئین، خوانش، تکرار)
«اگر کار دیگری نداشتم، این رمان را در یک نشست خوانده بودم. وقتی به رازگشایی رمان رسیدم، آه کشیدم، دست‌هایم را روی صورتم گذاشتم و قهقهه زدم.» - (ناتالی رَمپلینگ)
«فریدا مک فادن» پزشک متخصص در زمینۀ آسیب‌های مغزی است و پرفروش‌ترین رمان‌های رازآلود و تریلرهای روان‌شناختی را در کارنامۀ خود دارد. او به همراه خانواده و گربۀ سیاهش در یک خانۀ سه‌طبقه با قدمت یک قرن، مشرف به اقیانوس زندگی می‌کند. راه‌پله‌های این خانه با وزن هر قدم جیرجیر و ناله می‌کنند و هرچه در این خانه فریاد بزنید، صدایتان به جایی نمی‌رسد. مگر اینکه خیلی خیلی بلند فریاد بزنید.
«رضا اسکندری آذر» متولد اول بهمن 1358 در تهران، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشتۀ مکانیک ماشین‌آلات از دانشگاه تهران است. او به خاطر علاقه‌ به ادبیات و ترجمه، کار ترجمه را با رمان «مرد زنجبیلی» آغاز کرده و با ده‌ها رمان و کتاب غیرداستانی ادامه داده است. پیش از این رمان «زندانی» نوشتۀ «فریدا مک‌فادن» نیز با ترجمه‌ی این مترجم در نشر آموت منتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب دفاع از جیکوب را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی