آماده برای آینده

(0)
نویسنده:

2,190,000ریال

1,752,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
139

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آماده برای آینده

انتشارات میلکان منتشر کرد:
چگونه فرزندانمان را بزرگ کنیم و جوانانمان را پرورش دهیم تا بتوانند آینده ای بهتر برای خودشان و برای همه ی ما شکل دهند؟
من معلم شدم؛ چون فکر کردم می توانم برای بچه هایی مثل خودم تفاوت ایجاد کنم فکر کردم می توانم آنها و داستان هاشان را بشناسم تصور کردم باید از آنها دفاع کنم تا مجبور نباشند ترسی را تجربه کنند که من احساس کرده بودم از آن مهم تر فکر کردم می توانم مدرک ها آموزش و کمک خود را به کار بگیرم و شرایط آنها را تغییر دهم تا چرخه های بی حاصلی را بشکنم که درباره ی آنها یاد گرفته بودم و فکر می کردم درکشان کرده ام. وقتی صحبت از آموزش است انگشت اتهام به سمت افراد زیادی گرفته می شود والدین سرزنش می شوند؛ چون کودکانی را به مدرسه می فرستند که بی نظم گرسنه خسته افسرده معتاد به موبایل یا بدتر هستند مدارس به علت نداشتن استانداردهای بالا مجبور نکردن تمام بچه ها به رعایت آن ها و حفظ نکردن امنیت بچه ها سرزنش می شوند دولت هم مقصر دانسته می شود که به اندازه کافی برای آموزش هزینه نمی کند و باعث ایجاد شرایط اجتماعی ای می شود که منجر به فقر و شکست جوامع ما خواهد شد. من این کتاب را برای دامن زدن به این منفی نگری ها نمی نویسم.
از متن کتاب -
آماده برای آینده نقشه راه رهبری پرشور است برای تمام کسانی که هدف تحصیل را یافتن توانایی های تک تک کودکان و کمک به آنها برای آینده ای بهتر می دانند این کتاب داستان افرادی است که در حال جست وجو و یافتن راهی برای دستیابی به امنیت ،مالی ثبات و زندگی ای رضایت بخش و پربار به راه و روش خودشان هستند.
آماده برای آینده برای والدین و دانش آموزانی است که از رقابت تسلیحاتی حساس پذیرش در دانشگاه ها خسته شده اند این کتاب به خوبی نشان می دهد که چگونه همه ی کودکان می توانند در دانشگاه موفق شوند شغل معناداری پیدا کنند و زندگی رضایت بخشی داشته باشند.
اسکات بَری ،کافمن روانشناس در دانشگاه کلمبیا
آماده برای آینده کتابی است جذاب و خردمندانه از یکی از متخصصان نوآور در این رشته
دیوید ییگر دانشیار روان شناسی در دانشگاه تگزاس
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی