30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
کاربست درمان وجودی دنیای رابطه‌ ای

کاربست درمان وجودی دنیای رابطه‌ ای

(0)

1,950,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
18

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کاربست درمان وجودی دنیای رابطه‌ ای

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
«اسپینلی به سنت وجودی یک بُعد مفهومی غنی همراه با شیوههای درمانی روشن و گیرا و خرد تجربه می افزاید این کتاب حقیقتاً اثری تأثیرگذار و ارزشمند است.»
دکتر کنت جی گرگن نویسنده کتاب
(هستی رابطه ای)
در یک نظرسنجی از بیش از 1000 درمانگر اگزیستانسیال در سراسر ،جهان کتاب «کاربست درمان وجودی به عنوان تأثیرگذارترین اثر معاصر برای کاربست درمانی رویکرد وجودی شناسایی شد. در ویراست دوم اسپینلی به تحلیل خود عمق بخشیده و آن را بسط داده است و راهنمایی جامع مفصل و فوق العاده کاربردی برای کار درمانی در حوزه درمان وجودی ارائه کرده است.» پروفسور میک کوپر استاد روانشناسی مشاوره در دانشگاه روهمپتون و نویسنده کتاب(نمایش اگزیستانسیال)
این کتاب اثری قاطع برای تخصیص در هر کلاسی است که درمان وجودی را بررسی می کند.» دکتر تاد دوبوز دانشیار روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی حرف های شیکاگو ،ایلینوی ، ایالات متحده آمریکا
اغراق آمیز نیست اگر این کتاب را اثری کلاسیک در حوزه درمان وجودی بدانیم دکتر زوئفو وانگ و روان درمانگر برجسته و بنیانگذار موسسه مشاوره و روان درمانی ژی میان نانجینگ چین
در ویراست جدید ارنستو اسپینلی شرحی اساسی و به روز شده از مدل ساختاری خود برای درمان وجودی ارائه می دهد. بخش اول خوانندگان را با مبانی نظری و فلسفی کلیدی درمان وجودی آشنا می کند در حالی که بخش دوم چارچوب نویسنده را برای کاربست درمان معرفی می کند در این ویراست هر دو بخش کتاب با مرورهای مفیدی که محتوای آن بخش را معرفی کرده و مضامین کلیدی را در هر فصل مشخص می کند مقدمه می شود خواندن این کتاب برای تمام کسانی که در این زمینه آموزش می بینند، کارورزی می کنند و علاقه مند به درمان وجودی هستند ضروری است. ارنستو اسپینلی نظریه پرداز سخنران و متخصصی شناخته شده در سطح بین المللی است. او مدیر مجموعه ES Associates است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی