کودک کامل

(0)
نویسنده:

3,200,000ریال

2,880,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
17

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کودک کامل

انتشارات سنگ منتشر کرد:
لوسیندا بری دکترای روانشناسی بالینی و پژوهشگر برجسته ی آسیب های دوران کودکی است. «بری» البته حالا دیگر کمتر به روانشناسی به عنوان یک شغل می پردازد و نویسنده ای تمام وقت و پرفروش است. او با استفاده از رشته ی تحصیلی و تجربیات بالینیاش مرز بین داستان و غیرداستان را در نوشته هایش از بین می برد «بری» استاد نفوذ به روان انسان است و خوانندگان خود را به سفری شگفت در حفره های تاریک روان انسان می برد.
کودک کامل موفق ترین رمان «لوسیندا» «بری است که نخستین بار سال 2019 منتشر شد و به زندگی یک زوج جوان و خوشبخت می پردازد. «کریستوفر» و «هانا که یکی جراح و دیگری پرستار است زندگی خوبی دارند و تنها مشکلشان نداشتن فرزند است در این شرایط ناگهان کودک رها شده ای به نام «جینی» در بیمارستان محل کارشان ظاهر می شود و آنها او را به خانه می برند... این آغاز ماجراهایی بسیار پرتعلیق و به یادماندنی است که شما را رها نخواهد کرد و وادارتان می کند رمان را تا پایان زمین نگذارید
تریلری مسحور کننده با تنشی غیر قابل تحمل که شما را وادار می کند با یک چشم باز بخوابید الکتریسیته و اتمسفر این ،رمان جواهری است که باعث میشود نتوانیم آن را کنار بگذاریم.
فروشگاه اینتنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی