مقدمه ای بر سنتز پژوهش کیفی

(0)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمه ای بر سنتز پژوهش کیفی

انتشارات بعثت منتشر کرد :
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توان حجم زیادی از اطلاعات به دست آمده از پژوهش های کیفی را در یک چارچوب منسجم گرد هم آورد؟ کلید دستیابی به این هدف استفاده از روش سنتز پژوهش کیفی» است. اگر به دنبال یک کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای این روش هستید کتابی بهتر از کتاب حاضر نخواهید یافت.
نویسندگان این کتاب مبدعان این روش هستند و به طور شفاف توضیح می دهند که سنتز پژوهش کیفی چیست چرا مهم است چگونه انجام می شود و چه دستاوردهایی را به همراه دارد؟
آنها در اثر خود نشان می دهند که این روش چگونه به شما کمک می کند تا در زمینه ای خاص تصویر کامل تری را از یافته های موجود به دست آورید. همچنین این کتاب در مورد شیوه طراحی سنتز پژوهش ،کیفی تحلیل تفسیر و سنتز داده ها و در نهایت نحوه ارائه یافته های این نوع پژوهش راهنمای دقیقی را فراهم می آورد.
همچنین مثالهای مختلفی از پژوهشهایی را خواهید یافت که در آنها از سنتز پژوهش کیفی استفاده شده است بنابراین اگر پژوهشگر، مدرس دانشجو و حتى سیاست مداری هستید که قصد دارید از یافته های کیفی استفاده کنید، اثر حاضر ابزارها و بینشهای ارزشمندی را برای شناخت و اجرای سنتز پژوهش کیفی در اختیارتان قرار می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی